- Reacties 44
- Bezichtigingen 3.3k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
EyeOnMe 15 posts
-
Timske 6 posts
-
Black Force 4 posts
-
Siriouz 3 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Hey iedereen
...
Ik begin een MOD waar mensen die graag sketchuppen en dingen willen leren mee kunnen doen
Dus als je graag met SketchUp werkt join je dan nu 
...
logo
Carbon City is de naam van de MOD, tevens ook de naam van de stad waar de mod om draait. De mensen die in deze stad wonen zijn altijd gestresst en hebben nooit rust. Iedereen heeft een drukke baan in Carbon City. De stad heeft veel problemen, maar ook veel inkomsten. Allebei zijn het gevolg van de haven. In de haven worden er duizenden kilo's drugs binnengesmokkeld. Omdat de haven zo groot is(telt mee met de wereld havens) is hij wel van belang voor de stad.
...
kaart reliëf
De kaart in ruw gezicht van Carbon City. Hoofdwegen zijn aangegeven met geel. Al het blauwe links is water. Tussen de hoofdwegen zitten de wijken (met natuurlijk zijstraatjes die niet aangegeven staan op de kaart).
De groenen delen geven aan waar het reliëf ligt. Donkerder = hoger.
...
kaart kavels
Deze kaart geeft de plekken van de kavels aan. Per kavel kunnen er maximaal 5 mensen aan werken. Kavels kun je huren als je lid bent. Elk lid mag niet meer als 2 kavels hebben.
...
Als je zelf niet dingen ingame kunt zetten zal ik dat voor je doen. Vanzelf sprekend wordt alles opgedeelt in kleinere stukken om bugs in SA te vermijden.
Je moet eerst lid zijn om een kavel te huren. Als je lidmaatschap hebt aangevraagt en je bent toegelaten en je kiest een kavel uit, wordt de kaart tot zover naar je toegestuurt en mag je erop gaan bouwen. Ook wordt er aangegeven of er nog meer mensen aanwerken. Meer als 5 mag niet aan 1 kavel zitten. Deze mensen zullen dan met je in contact komen.
Als je jouw kavel afhebt stuurt je hem naar mij en maak ik er 1 grote component van, als je zelf nog niet weet hoe dat moet tenminste. Alle components worden samen in sketchup geplaatst.
...
Screenshots zullen geplaatst worden zodra de eerste gebouwen zijn gezet
...
Mensen die met een ander 3D Modeling programma werken mogen natuurlijk ook mee helpen
...
Dus schrijf je vandaag nog in zodat deze MOD een leuke community wordt
Bewerkt: door EyeOnMe