Geplaatst: 1 april 200421 jaren comment_4086 Weet je deze missie nog?? Wie kan mij vertellen: - Welke missie is dit? - Waarom moest je deze man vermoorden?? ( De man die schiet ) - In wat voor auto reed deze man?? - De hoeveelste missie is dit? Degene met alle antwoorden goed, is Gta 3 expert!
Geplaatst: 2 april 200421 jaren comment_4127 Hmm dit lijkt me wel erg moeilijk. Het plaatje is redelijk onduidelijk. Kan je misschien een wat scherper plaatje plaatsen?
Geplaatst: 2 april 200421 jaren Auteur comment_4128 Hmm dit lijkt me wel erg moeilijk. Het plaatje is redelijk onduidelijk. Kan je misschien een wat scherper plaatje plaatsen? Hmmzz.., dat kan wel, maar dan zie je de auto heel goed staan.. Ik zal het even proberen, dan maak ik de auto wel zwart ofso.. EDIT: Nee, dat gaat niet, sorry.. Je kunt op het plaatje genoeg zien! Het gaat om een negroide man in het paars, met paarse hoed.. En hij heeft een shotgun! Hint: het is een missie met Diablos..
Geplaatst: 2 april 200421 jaren comment_4145 Is dat niet die missie waar je die Diablo Stallion moet achtervolgen? Dat er een Diablo uit komt en hij op dat op dat plaatje?
Geplaatst: 2 april 200421 jaren Auteur comment_4146 Juist, klopt helemaal! Weet je ook de rest vd vragen te beantwoorden??
Geplaatst: 2 april 200421 jaren comment_4155 Dat is een missie je moet de diablo en de paarse man vermoorden, het is de 4de missie van Luigi! :lol:
Geplaatst: 2 april 200421 jaren comment_4178 Mischien was't ewen pooier die spank aan de hoere wou geven. ik kijk meestal geen filmpjes dus iok weet't nie precies
Geplaatst: 2 april 200421 jaren Auteur comment_4199 Mischien was't ewen pooier die spank aan de hoere wou geven. ik kijk meestal geen filmpjes dus iok weet't nie precies Je zit er 2 missies vandaan! Het is gewoon ff terug denken..! De filmpjes kijk ik altijd, anders volg ik het verhaal niet..!
Geplaatst: 3 april 200421 jaren comment_4219 Volgens mij zei iets van 'My backyard' ofzo, ik weet niet wat het betekend.
Geplaatst: 3 april 200421 jaren Auteur comment_4224 Jep, dat zei hij.. My Backyard = mijn achtertuin! Deze 2 Diablos hebben 2 van Luigi's meisjes gene*kt in zijn achtertuin! Daarom moest je deze man doodschieten.. Goed gedacht 8-Ball! Jij bent GTA3 Expert!!
Weet je deze missie nog??
Wie kan mij vertellen:
- Welke missie is dit?
- Waarom moest je deze man vermoorden?? ( De man die schiet )
- In wat voor auto reed deze man??
- De hoeveelste missie is dit?
Degene met alle antwoorden goed, is Gta 3 expert!