Geplaatst: 8 september 200717 jaren comment_771910 Hallo Ik heb net de Matrix mod gedownload en dan moet je de "Smoketrail.bmp" overschrijven. Dus dat had ik gedaan maar nu krijg ik telkens een error als ik VC opstart Dus mijn vraag is of iemand hier de originele Smoketrail.bmp kan neerzetten Groeten Igi0n Edit: Ga naar Vicecity/Models dan zoek je Particle.txd op en daar staat hij in Bewerkt: 9 september 200717 jaren door igi0n
Geplaatst: 9 september 200717 jaren Auteur comment_772706 Iemand? Ik wil heel graag weer vice city spelen
Geplaatst: 9 september 200717 jaren comment_772725 Iemand?Ik wil heel graag weer vice city spelen Ik heb voor je gekeken en als het goed is zit het in de bijlage, het is wel ingepakt met winrar. smoketrail.rar
Geplaatst: 9 september 200717 jaren Auteur comment_772885 Iemand?Ik wil heel graag weer vice city spelen Ik heb voor je gekeken en als het goed is zit het in de bijlage, het is wel ingepakt met winrar. Hartelijk bedankt Nu werkt Vice city weer ^^
Geplaatst: 11 september 200717 jaren Auteur comment_774185 Wat mij betreft kan dit topi gesloten worden Ik heb me files
Geplaatst: 11 september 200717 jaren Auteur comment_774186 Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden Ik heb me files
Hallo
Ik heb net de Matrix mod gedownload en dan moet je de "Smoketrail.bmp" overschrijven.
Dus dat had ik gedaan maar nu krijg ik telkens een error als ik VC opstart
Dus mijn vraag is of iemand hier de originele Smoketrail.bmp kan neerzetten
Groeten Igi0n
Edit: Ga naar Vicecity/Models dan zoek je Particle.txd op en daar staat hij in
Bewerkt: door igi0n