Ik had een goeie PS2 hij was in een perfecte staat. Maar toen ik een paar jaar gelede GtaIII speelde kreeg ik de hele tijd Error Readings. HEt is heel irritant 't komt om de haverklap. en bij mijn andere spellen deed hij dat niet. Toen ik vice city en san andreas had gekocht had ik dat probleem. Totdat ik vorige week weer gtaIII speelde kreeg ik het weer. Toen deed hij dat ook ineens bij San andreas ik restarte hem en toen kon hij niks meer lezen, kapot dus. Ik heb nu een nieuwe playstation en daar doet gtaIII dat ook. zou het gwoon aan het spel kunjnen liggen of aan de playstations?
Ik had een goeie PS2 hij was in een perfecte staat. Maar toen ik een paar jaar gelede GtaIII speelde kreeg ik de hele tijd Error Readings. HEt is heel irritant 't komt om de haverklap. en bij mijn andere spellen deed hij dat niet. Toen ik vice city en san andreas had gekocht had ik dat probleem. Totdat ik vorige week weer gtaIII speelde kreeg ik het weer. Toen deed hij dat ook ineens bij San andreas ik restarte hem en toen kon hij niks meer lezen, kapot dus.
Ik heb nu een nieuwe playstation en daar doet gtaIII dat ook. zou het gwoon aan het spel kunjnen liggen of aan de playstations?