Geplaatst: 10 september 200717 jaren comment_773208 Type: Signature Stijl: Modern stylish Grootte: 300 X 100 Afbeelding: Een afbeelding van een masterchief (halo 3) en van 2-d van de Gorillaz (voor de mensen die hem niet kennen ---> klik Tekst: z3r0 Fe4r Rand: 1px Kleuren: iets bijpassend Render (optioneel): Dit zijn maar voorbeelden: klikkie als je dit uitrenderd en gebruikt zou het wel mooi zijn denk ik en dan de halo 3 afbeelding: Halo 3 masterchief De afbeelding van Halo moet je niet noodzakelijk gebruiken je mag ook een andere halo afbeelding gebruiken mocht je er betere hebben. Extra (optioneel):Maak er iets mooi van en alvast bedankt P.S. ik heb hem( 2 -d ) net zelf proberen renderen :render Hopelijk kun je hem gebruiken. Grtz Alainh Bewerkt: 17 september 200717 jaren door alainh
Geplaatst: 16 september 200717 jaren comment_777162 iemand zin om dit te maken voor me ? De link naar plaatje loopt dood
Type: Signature
Stijl: Modern stylish
Grootte: 300 X 100
Afbeelding: Een afbeelding van een masterchief (halo 3) en van 2-d van de Gorillaz (voor de mensen die hem niet kennen ---> klik
Tekst: z3r0 Fe4r
Rand: 1px
Kleuren: iets bijpassend
Render (optioneel): Dit zijn maar voorbeelden:
klikkie als je dit uitrenderd en gebruikt zou het wel mooi zijn denk ik
en dan de halo 3 afbeelding:
Halo 3 masterchief
De afbeelding van Halo moet je niet noodzakelijk gebruiken je mag ook een andere halo afbeelding gebruiken mocht je er betere hebben.
Extra (optioneel):Maak er iets mooi van en alvast bedankt
P.S. ik heb hem( 2 -d ) net zelf proberen renderen :render
Hopelijk kun je hem gebruiken.
Grtz Alainh
Bewerkt: door alainh