Scarface92 Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Beste leden! Vandaag 11 September is voor veel mensen een treurige dag Nu 6 jaar geleden is zijn er 2 vliegtuigen in het WTC(world Trade Center) gevlogen. Het was een terroristische aanslag. Er zijn veel dode en gewonden gevallen.. Ik zelf sta er alltijd wel stil bij! Maar op 11 September al helemaal De vraag is dan ook: Sta jij er nog stil bij na 6 jaar? Reageren
RobertSA Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Zeker! Heel erg, teringterroristen. Iemand gister die reportage gezien op SBS? Ik was echt onder de indruk...geweldig Ik zag lijkbleek toen ik dat aan 't kijken was Reageren
DdJDean Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Zeker! Heel erg, teringterroristen. Iemand gister die reportage gezien op SBS? Ik was echt onder de indruk...geweldig Ik zag lijkbleek toen ik dat aan 't kijken was Ja ik kijk elk jaar weer die documentaire! Die is echt heel indrukwekkend. Het gaat over 2 broers die een documentaire wouden maken over een brandweerman in opleiding (een groentje dus) die in 9 maanden een echte brandweerman wordt. Uiteindelijk wordt het dus een documentaire over 11 september. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 ik was het helemaal vergeten dat dat vandaag was :o en ik sta er nog regelmatig bij stil dat wél Reageren
xgaming Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ik sta er bij stil maar, de een zegt dat het een aanslag was van Al-quida, de ander weer van Bush.... Het is erg wat er is gebeurd, maar het leven gaat verder. Reageren
RobertSA Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Was gewoon Al-Qaida... WAAH tering man ik zie nu m'n gebruikerstitel...die verander ik meteen! Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ja ik sta er ook bij stil. zeker omdat mn zusje vandaag jarig is Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ja, ik sta er ieder jaar nog bij stil... Maar je ziet ook steeds meer grappen, dat kan echt niet vind ik. Zoals een T-shirt met "Nijn eleven", en dan Nijntje in een vliegtuig en de Twin Towers. Ok, het is droog, maar eigenlijk vind ik het niet kunnen... Maar het zal ook wel een pijnlijke dag blijven voor alle bekende en familie van de slachtoffers... Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Was gewoon Al-Qaida...WAAH tering man ik zie nu m'n gebruikerstitel...die verander ik meteen! Inderdaad, ik vind dat het forum hier ook niet mee moet spotten maar ja. Ik denk er echt heel veel over na, ik vind het heel erg dat zoiets ergs gewoon kan gebeuren... Reageren
Wesley Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Dit is gewoon echt verschrikkelijk wat er gebeurde, het is ongeveer een uur, en 5 jaar geleden gebeurt. Ik vind het gewoon echt absoluut niet normaal dat mensen zo ver gaan. Ik had nog even een filmpje bekeken op RTLNieuws: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/co...tember_2001.xml Het leek gewoon even een "warzone". Bekijk het filmpje maar. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ik vind het een van de vreselijke dingen die ik tot nu toe in mijn leven heb gezien. Ik zag live op Rtl 4 het tweede vliegtuig in het WTC vliegen. Ook de aanslag op het Pentagon was erg. En ook was er een andere vliegtuig gecrasht die was bedoelt voor het witte huis. Elk jaar kijk rond 9/11 kijk ik veel programmas daar over. Reageren
PowerPats Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ik besteedt er nog steeds aandacht aan maar op de een of andere manier wordt ik er depressief en somber van als ik beelden van de wtc zie die instort en mensen zie die naar beneden springen en dan blijf ik ook nog de rest van de dag somber en depressief dus ik probeer er zo ver van af te staan ik vindt het egt heel erg voor de nabestaanden maar ik wil ook niet de hele dag met een triest gezicht rondlopen Reageren
Zillah Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ik sta er niet echt meer bij stil, Naja een vriendin van mij wel omdat zij Jarig is op 11 September.. Ik denk er nog amper aan alleen als het af en toe voorbij komt op tv. Reageren
Sandra Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) Was gewoon Al-Qaida...WAAH tering man ik zie nu m'n gebruikerstitel...die verander ik meteen! Inderdaad, ik vind dat het forum hier ook niet mee moet spotten maar ja. Ik denk er echt heel veel over na, ik vind het heel erg dat zoiets ergs gewoon kan gebeuren... Ik denk ook dat ik na 1399 berichten maar dit forum verlaat. Wil geen al-qaida titel hebben. Het forum gaat hier te ver mee vind ik. Ontopic: Ik sta ook elk jaar wel stil bij deze ramp. Indrukwekkende docu was het op tv. Bewerkt: 11 september 2007 door Sandra18[NL] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.