ik denk niet dat het al gemeld is op dit forum maar warhawk is uitgesteld tot 28 september op blue-ray disc met headset,op de PSstore kan je hem al een tijdje kopen,spijtig voor de mensen die hem in de winkel wouden halen,net als mij (Ik ben dit gaan vragen in de game mania in oudenaarde omdat ik het gisteren al zag op de site dat de datum veranderd was en dus voor zekerheid gaan vragen)
wat is dat toch met ps3,kunnen ze dan geen enkele game op tijd leveren:(,ik ben een sony-fan maar ik geef eerlijk toe dat playstation erg veel uitsteld en ik denk niet dat dat het geval is bij xbox-360,niet onbegrijpelijk natuurlijk,alleen spijtig
ik denk niet dat het al gemeld is op dit forum maar warhawk is uitgesteld tot 28 september op blue-ray disc met headset,op de PSstore kan je hem al een tijdje kopen,spijtig voor de mensen die hem in de winkel wouden halen,net als mij
(Ik ben dit gaan vragen in de game mania in oudenaarde omdat ik het gisteren al zag op de site dat de datum veranderd was en dus voor zekerheid gaan vragen)
wat is dat toch met ps3,kunnen ze dan geen enkele game op tijd leveren:(,ik ben een sony-fan maar ik geef eerlijk toe dat playstation erg veel uitsteld en ik denk niet dat dat het geval is bij xbox-360,niet onbegrijpelijk natuurlijk,alleen spijtig
Bewerkt: door michael50000