Geplaatst: 29 december 200420 jaren comment_70844 zijn eigen website is ---.------.-- , hij is een goede vriend van mij of een directe link ---.------.-- [Edit: PatrickW: Geen links naar externe sites voor reclame]
Geplaatst: 29 december 200420 jaren comment_70852 zijn eigen website is ---.------.-- , hij is een goede vriend van mij of een directe link ---.------.-- Die mod is al jaar of langer oud. <_<
Geplaatst: 29 december 200420 jaren comment_70861 Deze kennen we al lang, en is idd al heel lang te downloaden
Geplaatst: 29 december 200420 jaren comment_70872 Deze kennen we al lang, en is idd al heel lang te downloaden Ik zag hem volgens mij zomer 2003 op een andere site. zijn eigen website is ---.-----.-- , hij is een goede vriend van mij of een directe link ---.---.-- En je mag geen links plaatsen in je post. Links die naar site's linken welke problemen kunnen veroorzaken worden direct bestraft. Reclame maken voor een site is verboden. [Edit:PatrickW: volgende keer graag geen berichten met illegale links quoten] Bewerkt: 30 december 200420 jaren door patrickw
Geplaatst: 30 december 200420 jaren comment_71602 kvind het zo dom dat we geen links mogen geven ... bang voor concurrentie ofzo ? :lol: ik vind dit echt irritant ... je verliest er toch niets mee?
Geplaatst: 30 december 200420 jaren comment_71710 dat denk ik ook...het is niet meer dan een reclame topic -slotje-
zijn eigen website is ---.------.-- , hij is een goede vriend van mij
of een directe link ---.------.--
[Edit: PatrickW: Geen links naar externe sites voor reclame]