Geplaatst: 12 september 200717 jaren comment_774784 Ik heb ooit eens heel lang geleden een topic gevonden waar een link in stond naar een site waar je lcs auto's kunt aanpassen en die via een code in je spel kon krijgen Weet iemand waar je die site kunt vinden want ik vind het topic niet
Geplaatst: 12 september 200717 jaren comment_774816 >>>>>>>KLIK<<<<<<< Wat een BB code Allemaal getypt Zonder hulp van dat bewerkingsbalkje ... >>> Door SummerBase: Je CODE rekte de hele pagina uit, dus ik heb hem weggehaald, wel creatief voor een link btw <<< Bewerkt: 13 september 200717 jaren door SummerBase
Geplaatst: 12 september 200717 jaren comment_774849 Volgens mij bedoeld hij niet cheatdevice, maar Pimp My Garage, met Pimp My Garage kan je auto's tunen en deze met behulp van cheatdevice in lcs gebruiken. Pimp My Garage kan je hier vinden.
Geplaatst: 12 september 200717 jaren comment_774892 Kan dit ook zonder CheatDevice? 't Ziet er best wel vet uit namelijk, van die grote velgen
Geplaatst: 12 september 200717 jaren comment_774894 Kan dit ook zonder CheatDevice? 't Ziet er best wel vet uit namelijk, van die grote velgen Nope helaas.. Ze moeten worden geactiveerd met CheatDevice.
Ik heb ooit eens heel lang geleden een topic gevonden waar een link in stond naar een site waar je lcs auto's kunt aanpassen en die via een code in je spel kon krijgen
Weet iemand waar je die site kunt vinden want ik vind het topic niet