Geplaatst: 14 september 200717 jaren comment_775660 Ik probeer net SA:MP voor het eerst en dan als ik op shift druk om te spawnen dan vraagt hij om /sn login password wat word hier mee bedoelt? Alvast bedankt EDIT: Sorry ik zie nu pas dat dit topic in het sub forum Help had gemoeten, sorry voor het ongemak. >>> Door Azer: Verplaats, geen probleem<<< Bewerkt: 14 september 200717 jaren door Azer
Geplaatst: 14 september 200717 jaren comment_775669 Je typt /login en dan je password, van je account (op die server (?)).
Geplaatst: 14 september 200717 jaren Auteur comment_775670 En dan is mijn vraag hoe kom ik aan een password of login of iets dergelijks
Geplaatst: 14 september 200717 jaren comment_775683 En dan is mijn vraag hoe kom ik aan een password of login of iets dergelijks Je moet je natuurlijk eerst registeren op de betreffende server, voordat je er kunt inloggen. Registeren kun je volgens mij doen via /register * en hier je wachtwoord*. Bij jou wordt het bijvoorbeeld: /register Bodylotion, waarbij 'Bodylotion' dus het wachtwoord is. Ik weet niet exact of dat met de nieuwe versies van SA-MP ook nog zo gaat, maar iemand heeft me eens verteld dat het op deze manier moet.
Geplaatst: 14 september 200717 jaren Auteur comment_775758 Ik heb dat geprobeerd op een server waar ik op probeerde te komen omdat ik dat ergens had zien staan maar dat werkte niet (Misschien lag het aan de server?)
Geplaatst: 14 september 200717 jaren comment_775777 Type als je de server gejoined bent eens /help of /info. Wellicht krijg je dan de informatie waarmee je wel verder kunt, mocht het echt niet helpen pm mij even het ip van de server
Geplaatst: 14 september 200717 jaren comment_775906 Elke server kan andere manieren hebben (lees: er zijn zoveel manieren) De meest gebruikte: /register 'password' /regnick 'password' /reg 'password' /registreer 'password' Maar bijna bij elke server staat wel hoe je je moet inloggen/registreren. Gewoon naar het chat-venster kijken En anders /help ofzo (zoals Azer al zei) (maar dat is ook verschillend bij servers) Bewerkt: 14 september 200717 jaren door Sandra18[NL]
Ik probeer net SA:MP voor het eerst en dan als ik op shift druk om te spawnen dan vraagt hij om /sn login password
wat word hier mee bedoelt?
Alvast bedankt
EDIT: Sorry ik zie nu pas dat dit topic in het sub forum Help had gemoeten, sorry voor het ongemak.
>>> Door Azer: Verplaats, geen probleem<<<
Bewerkt: door Azer