Jump to content
Geplaatst:
comment_775695

Persoonlijk vond ik de radiobestuurbare wagens altijd brakkig, ze waren van kunstof en zagen er nooit goed uit (teminste niet onder de 300 euro) dus dacht ik: waarom niet een van mijn modelauto's ombouwen tot een RC auto. dit heb ik dus gedaan en dit is mijn resultaat:

imag0136gu9.jpg

imag0137zb9.jpg

imag0139qr8.jpg

imag0138wm7.jpg

wat heb ik gebruikt:

soldeerbout

lijmpistool

schroevendraaiers

regelbare voeding (voor te testen want ik heb nergens volle battereien liggen

dunne elektriciteits draad.

hoelang heb ik er aan gewerkt: 5 uur (meestal denken en proberen)

Bewerkt: door EXIT

Featured Replies

Geplaatst:
comment_779911
Goed gedaan :klap: Ik ben zelf een modelauto verzamelaar, ik zou het nooit doen (ben veel te voorzichtig ermee :$) nogmaals goed gedaan :klap:

Tha-Ran

ik spaar ook oude autos (model) en heb echt een lelijke genomen en het zelf ook gedaan en het resultaat is verblufend geloof me!

gr.

fiegel5 :cya:

PS. je moet het wel goed doen

Geplaatst:
  • Auteur
comment_781030
Goed gedaan :klap: Ik ben zelf een modelauto verzamelaar, ik zou het nooit doen (ben veel te voorzichtig ermee :$ ) nogmaals goed gedaan :klap:

Tha-Ran

ik spaar ook oude autos (model) en heb echt een lelijke genomen en het zelf ook gedaan en het resultaat is verblufend geloof me!

gr.

Ik ga men mooie auto's niet slopen voor een prototype.

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:
comment_821503
Goed gedaan :klap: Ik ben zelf een modelauto verzamelaar, ik zou het nooit doen (ben veel te voorzichtig ermee :$ ) nogmaals goed gedaan :klap:

Tha-Ran

gr.

Ik ga men mooie auto's niet slopen voor een prototype.

je moet ook gewoon naar zon kringloopwinkel gaan en ereen kopen en uit testen is best leuk ^_^

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.