Posted September 14, 200717 yr comment_775856 nou, heb jij last van CId pop up's? ik help je! HET KOMT DOOR DE NIEUWE MSN(versie: live 8.0)!! het is reclame en cid betaalt bij msn voor. ga naar configuratiescherm-->software---> zoek naar windows live mennser: CId (of wat daar op lijkt) Dit kan je voorkomen door in de instalatie GOED DOOR TE KIJKEN :Y Ga niet akkoord! Anders word er naast Messenger Plus! nog andere rommel geïnstalleerd die je niet wilt hebben (zoals: adware, spyware en toolbars)! PS: met dit bericht ben ik ''FBI killer'' geworden,375 posts!!! Edited September 14, 200717 yr by bramboy
September 14, 200717 yr comment_776125 CID is redelijk simpel op te lossen met hijackths don't worry, be happy
September 15, 200717 yr Author comment_776222 maar zo heb je ''hijackths'' niet nodig, D.M.V. goed op te letten!
September 15, 200717 yr comment_776226 sommige mensen doen dit niet, (val ik niet onder gelukkig) en dan is het kwaad al geschied
September 15, 200717 yr comment_776243 Ik heb er niet last van gehad maar ik installeer ook nooit de sponsor, simpel weg omdat ik daar geen reden toe zie. Greetz
September 16, 200717 yr comment_778038 staat hij hier trouwens GOED?? Heb je een betere plek gevonden dan? Het gaat over spyware, wat software is en dus past het prima thuis in het Software forum. Volgens mij ligt het niet aan MSN zelf, maar is die sponsoring voor MSN Plus!, wat nu dus Live Plus! heet (of iets dergelijks). Zelf heb ik het een jaar of twee, drie geleden wel gehad, maar ik heb het weg weten te krijgen. Tevens heb ik nu andere pc dan toen, dus ik hoef ook niet meer bang te zijn dat het nu opeens weer opduikt.
nou, heb jij last van CId pop up's?
ik help je!
HET KOMT DOOR DE NIEUWE MSN(versie: live 8.0)!! het is reclame en cid betaalt bij msn voor.
ga naar configuratiescherm-->software---> zoek naar windows live mennser: CId (of wat daar op lijkt)
Dit kan je voorkomen door in de instalatie GOED DOOR TE KIJKEN
:Y 
Ga niet akkoord!
Anders word er naast Messenger Plus! nog andere rommel geïnstalleerd
die je niet wilt hebben (zoals: adware, spyware en toolbars)!
PS: met dit bericht ben ik ''FBI killer'' geworden,375 posts!!!
Edited by bramboy