Jump to content
Geplaatst:
comment_776249

Saw IV word het derde vervolg op de horrorfilm Saw uit 2004.

JigSaw is weer terug maar nu nog beter!

De film zal worden geregisseerd door Darren Lynn Bousman.

Hij word uitgebracht met halloween 2007. :Y

Ik heb er weer zin in! Weer een nieuwe saw film :tu:

Ik hoop dat hij beter word dan Saw 2..

De beste Saw film vond ik vanaf nu nog: Saw 3

Verhaal

Volgens producent en bedenker Leigh Whannell zal deel vier veel onbeantwoorde vragen uit het derde deel beantwoorden, zoals de relatie tussen Obi en Jigsaw, en wat er op het cassettebandje staat dat Jigsaw aan het einde van de derde film vastlijmt met was. Volgens regisseur Bousman zal de film ook een scène met ratten bevatten.

Bron: Wikipedia

Hier de 1ste trailer van Saw 4.

• Reacties 32
  • Bezichtigingen 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_780326
Ze moeten er niet nog meer gaan maken, want nu moet die vader zijn dochter redden en Jiggsaw is nu dood, en het lijkt me heel erg afgezaagd als er nog een Saw V met een opvolger van Jiggsaw ofzo. Wat mij betreft moeten ze het bij het vierde deel laten. Maar voor de rest zeer gave films, Saw 3 is echt het vetst!

Afgezaagd, toepasselijke woordkeuze :7

Anyway als hij in de bios komt, zal ik er zeker zijn?

Zit daar een minimum leeftijd op?

Greetz :sigaar:

16 wss weer.

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_790556
Ze moeten er niet nog meer gaan maken, want nu moet die vader zijn dochter redden en Jiggsaw is nu dood, en het lijkt me heel erg afgezaagd als er nog een Saw V met een opvolger van Jiggsaw ofzo. Wat mij betreft moeten ze het bij het vierde deel laten. Maar voor de rest zeer gave films, Saw 3 is echt het vetst!

het derde deel vond ik niet zo goed maar het vierde deel zal wel vet zijn maar een vijfde!!!

zal afgezaagd zijn of ze zullen heel goed uit de hoek moeten komen

• 4 weken later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.