Geplaatst: 29 december 200420 jaren comment_71049 ik pak de sanchez en blaas de eerste blokkade op dan de tweede als ik die heb opgeblazen is de achterband van mijn motor kapot en dan is het niet meer te doen help me!!
Geplaatst: 29 december 200420 jaren comment_71059 net als bij je vorige topic geef ik je het advies om je eens te begeven naar dee zoekfunctie daar zijn meer dan voldoende tiopics over jouw vraag aangemaakt
Geplaatst: 29 december 200420 jaren Auteur comment_71063 net als bij je vorige topic geef ik je het advies om je eens te begeven naar dee zoekfunctie daar zijn meer dan voldoende tiopics over jouw vraag aangemaakt dat wel maar ik heb een andere vraag
Geplaatst: 29 december 200420 jaren comment_71078 volgens mij moet je dan niet te dicht bij je moteor og de blokkade staan ik kan geen verklaring geven waarom jou achterband kapotgaat maar probeer het eens van een niet al te verre afstand, en zet je motor een eindje weg
Geplaatst: 29 december 200420 jaren comment_71503 heb ik ook gedaan aan het einde van de straat heb ik hem neer gezet en kon dan gelijk weer op m'n motor naar de volgende blokade
ik pak de sanchez en blaas de eerste blokkade op dan de tweede als ik die heb opgeblazen is de achterband van mijn motor kapot en dan is het niet meer te doen
help me!!