Na het zien van bijde films (Oceans Eleven en Oceans Twelve) kreeg ik een enorme zin in om er een signature over te maken. Ik heb er denk ik zo'n uurtje over gedaan. De mannetjes zijn eigenhandig uitgeknipt uit een Oceans Twelve wallpaper, de schaduwen heb ik zelf gemaakt, evenals de voetafdruk brushes en de '12' op de grond. De bloed brushes komen van Deviantart (weet niet meer welke, aangezien ik er veel te veel heb ). Ikzelf vind hem best wel geslaagd, en de ervaring van het maken vond ik erg leuk (vond ik leuker dan het maken van mijn vorige sigs).
Na het zien van bijde films (Oceans Eleven en Oceans Twelve) kreeg ik een enorme zin in om er een signature over te maken. Ik heb er denk ik zo'n uurtje over gedaan. De mannetjes zijn eigenhandig uitgeknipt uit een Oceans Twelve wallpaper, de schaduwen heb ik zelf gemaakt, evenals de voetafdruk brushes en de '12' op de grond. De bloed brushes komen van Deviantart (weet niet meer welke, aangezien ik er veel te veel heb
). Ikzelf vind hem best wel geslaagd, en de ervaring van het maken vond ik erg leuk (vond ik leuker dan het maken van mijn vorige sigs).
Rates 'N Comments?
Vriendelijke groeten,
DaBeast