Jump to content
Geplaatst:
comment_776888

Ik ben van plan mijn Wii te verkopen, zodat ik een XBox 360 kan gaan halen. Ik speel eigenlijk bijna nooit op de Wii en ik zie nu ook dat er eigenlijk helemaal niet zoveel leuke spellen voor zijn (en gaan komen). Nu lijkt me de XBox 360 leuker, ook al heeft het geen initiatieve besturing, de graphics zijn beter en de spellen lijken me leuker. Dit is het eerste punt waar ik jullie mening over nodig heb!

Het tweede is dat ik me afvraag hoeveel ik voor mijn Wii kan krijgen met alle accessoires.

Dit is wat ik heb:

-Wii Sports Pack

-4 Wii-spellen (Wii Sports niet meegeteld) Zelda: TP, Transformers, Driver: PL, Splinter Cell: DA

-2 Cube-spellen: King Kong + International Superstar Soccer 2

-1 Shooting Gun

-1 Cube controller van Big Ben

EDIT: Ik was vergeten te zeggen dat ik ook nog een Cube Memory Card heb die ook met die wii gebruikt kan worden ter waarde van ongeveer 12,95.

Ik heb berekend dat de nieuwwaarde van al deze dingen ongeveer 545 euro is. Ik vraag me dus af wat ik hier nog voor kan krijgen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Bewerkt: door jesse_gtalover

• Reacties 79
  • Bezichtigingen 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_779782
Volgens mij is dat geen 2dehands die hij bedoelt; Klik voor de aanbieding. Is inderdaad een hele mooie pakket!

@ Advancegta; Fijn voor je.

Is dat een betrouwbare shop? Ik heb trouwens de Wii verkocht! :dans: Vanavond wordt 'ie opgehaald en ik krijg er 325 euro voor ^_^

Is best veel voor een 2de handse wii. Heb je dus geluk mee. Ik kreeg kort geleden ook nog 230 euro voor een 1,5 jaar gebruikte psp :Y

Geplaatst:
comment_779841
Volgens mij is dat geen 2dehands die hij bedoelt; Klik voor de aanbieding. Is inderdaad een hele mooie pakket!

@ Advancegta; Fijn voor je.

Is dat een betrouwbare shop? Ik heb trouwens de Wii verkocht! :dans: Vanavond wordt 'ie opgehaald en ik krijg er 325 euro voor ^_^

Is best veel voor een 2de handse wii. Heb je dus geluk mee. Ik kreeg kort geleden ook nog 230 euro voor een 1,5 jaar gebruikte psp :Y

daar zat dan zeker wel iets bij toch? want tegenwoordig koop je ze nieuw voor slechts €169,- Euro.

Geplaatst:
comment_786165

daar zat dan zeker wel iets bij toch? want tegenwoordig koop je ze nieuw voor slechts €169,- Euro.

Omgebouwd :puh:

Verder zaten er ook wat games, 2 films, assesoires en 2 gig geheugen bij.

Bewerkt: door Gta-killer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.