Jump to content

Featured Replies

comment_776904

Ja je kan je versie 2.00 downgraden, dat kan onder andere met deze patch.

Let op, je maakt je versie dan alleen beter moddable, je houd V2.00 je krijgt dus geen V1

Als je dan weer een wil undowngraden (raar woord, maar je begrijpt wat ik bedoel :puh: ) moet je gewoon herinstalleren, een andere manier is er niet.

comment_777086
Ja je kan je versie 2.00 downgraden, dat kan onder andere met deze patch.

Let op, je maakt je versie dan alleen beter moddable, je houd V2.00 je krijgt dus geen V1

Als je dan weer een wil undowngraden (raar woord, maar je begrijpt wat ik bedoel :puh: ) moet je gewoon herinstalleren, een andere manier is er niet.

Om hem toch helemaal naar V1 te krijgen, moet je 3 dingen doen. Je moet ten eerste downgraden met de patch, die Jow Tommy Verceti heeft gegeven. Vervolgens moet je main.scm en script.img vervangen. De V1 files zitten in de bijlage, ze zitten verpakt. Je moet ze eerst uitpakken, en vervolgens vervangen met de originele, maak voor de zekerheid en back-up van de oude. Mocht het toch fout gaan, ik heb ook de V2 files nog, dus het is altijd te herstellen. :sigaar:

Edit @Galiorix: Volgens mij is er geen patch daarvoor; je moet hem gewoon opnieuw installeren. Overigens, volgens mij werkt V2 ook wel met een V1 exe, bij mij is het in ieder geval gelukt...

Edited by Donwell