Geplaatst: 15 september 200717 jaren comment_776945 Yu, Ik heb nog een sigje in elkaar geflatst Ja,deze keer van Halo Let niet op de render die slecht is uitgeknipt buiten dat vind ikzelf hem wel mooi De sig: Rates and comments plz! Greetz
Geplaatst: 21 september 200717 jaren comment_781495 Ja ik sorry beetje laat maarja... Je sig is wel mooi gemaakt maar je moet een focal point hebben in jou geval dus Master Chief je moet hem er meer uitlaten blinken en de rest dus wat donkerder maken en bij jou is et een beetje andersom maar hij is best wel mooi rate: 7.5/10
Geplaatst: 4 oktober 200717 jaren Auteur comment_790351 Ja ik sorry beetje laat maarja...Je sig is wel mooi gemaakt maar je moet een focal point hebben in jou geval dus Master Chief je moet hem er meer uitlaten blinken en de rest dus wat donkerder maken en bij jou is et een beetje andersom maar hij is best wel mooi rate: 7.5/10 Zie nu dat je hebt gerate dankje Kan nog iemand raten?
Yu,
Ik heb nog een sigje in elkaar geflatst
Ja,deze keer van Halo
Let niet op de render die slecht is uitgeknipt buiten dat vind ikzelf hem wel mooi
De sig:
Rates and comments plz!
Greetz