Jump to content
Geplaatst:
comment_777013

Colin Mcrae overleden !

De voormalig autoracekampioen Colin McRae en zijn vijf jaar oude zoon zijn zaterdag gestorven nadat de helikopter waar zij inzaten neerstortte en in vlammen uitbarstte. Dit meldt de Britse website TimesOnline. Het luchtvoertuig kwam naar beneden zetten in het Britse plaatsje Jerviswood vlakbij het huis van de coureur. De helikopter vatte net na vier uur 's middags vlam. McRae's agent liet weten dat de 39-jarige coureur het voertuig zelf bestuurde. Aan boord was ook zijn zoon Johnny en nog een volwassene met een kind. Zijn vrouw en dochter waren niet aan boord, aldus vrienden van de familie. De plaatselijke politie heeft verklaard dat de lichamen moeilijk te identificeren zijn, omdat zij zijn aangetast door de hevige brand. :-(

Bron : Nu.nl

Natuurlijk is Colin Mcrae ook bekent door de Rally games.

R.I.P

:-(

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto

Featured Replies

Geplaatst:
comment_777658

Toen ik het nieuws daarnet las kon ik gewoonweg niet geloven. Wéer zo een jonge sporter (Na Benny Vansteelant begin deze week) die sterft :(.

Ik ben een fanatieke racefan en McRea was vroeger m'n idool bij het rallyrijden. Een verschrikkelijk verlies opnieuw.

Nog verschrikkelijker is het dat ook z'n zoontje van amper 5 jaar in de crash is omgekomen. Wat een verschrikkelijk verlies voor zijn vrouw en z'n ander kind.

Colin McRea en je zoontje, jullie zullen nooit vergeten worden...:'(

Geplaatst:
comment_777715

Denk je dat alles hem bespaard is gebleven bij het racen, crasht hij met een helicopter. Het lijkt wel hetzelfde als de F1-coureurs in de jaren '60-'80. Naast hun leven als coureur ook nog een eigen vliegtuig en dan juist daar mee vliegen. Enorm teleurstellend en het zal een schok zijn voor de autosport, met name de rally natuurlijk, waar hij gewoon de beste in was.

We zullen je nooit vergeten, Colin. :-(

Geplaatst:
comment_783398

wete ik heb de demo gedowload via ps store ik speelde de game dan stop ik we waren mee vrienden

we zeggen gaan we efkes naar het nieuws kijken en ja juist nieuwsbericht Colin McRea heefd een ongeluk

gehad met helikopter echt schokkend om te horen.R.I.P

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.