September 16, 200718 yr Iemand tips voor Light my pyre kzal je egt dankbaar zijn want ik zit daar vast
September 16, 200718 yr Indien je de zoekfunctie had gebruikt, had je een van onderstaande topic's tegengekomen: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=38237 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=45880 Indien dit niet volledig je vraag beantwoord, wens ik dat je een nieuwe post aanmaakt met meer informatie. Veel succes! Edited September 16, 200718 yr by Nicsan
September 16, 200718 yr Author Indien je de zoekfunctie had gebruikt, had je een van onderstaande topic's tegengekomen: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=38237 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=45880 Indien dit niet volledig je vraag beantwoord, wens ik dat je een nieuwe post aanmaakt met meer informatie. Veel succes! enne.. kan ik je nog wat vrage over de internetfunctie van mijn psp ? Mijn psp pikt namelijk mijn ip adress niet op ..
September 16, 200718 yr Dat hoort eerder thuis in een ander sub-forum, maar toch zal ik even een kort antwoord formuleren. Voor meer uitleg zal je bij de console-experts moeten zijn, die vind je =>hier<= Wat bedoel je met ip-adres? Normaal gezien moet je op je PlaystationPortable een 'Netwerk opstellen', dit doe je door middel van je router die verbonden word met de PSP. Er komt daar volgens mij geen ip-adres aan te pas. Overigens vind je =>hier<= een uitgebreide uitleg.
September 16, 200718 yr Author Dat hoort eerder thuis in een ander sub-forum, maar toch zal ik even een kort antwoord formuleren. Voor meer uitleg zal je bij de console-experts moeten zijn, die vind je =>hier<=Wat bedoel je met ip-adres? Normaal gezien moet je op je PlaystationPortable een 'Netwerk opstellen', dit doe je door middel van je router die verbonden word met de PSP. Er komt daar volgens mij geen ip-adres aan te pas. Overigens vind je =>hier<= een uitgebreide uitleg. BEDANKT!!!!!!
September 17, 200718 yr Iemand tips voor Light my pyre kzal je egt dankbaar zijn want ik zit daar vast welke opdrachtgever is het dan kan ik je helpen maar kun jij mij helpen in de ste misie van de mendez broders moet je jeery fotograferen met nog ieman in een chheeta maar als ik op de plaats ga staan waar dat je moet staan en ik neem de foto maar het spel komt zeggen de foto is not goed >>> Door SummerBase: Kijk op WikiGTA, om te kijken wat de opdrachtgever is... <<<
October 14, 200718 yr nou ik weet waarom omdat je dan nog een foto moet nemen mischien is die dan goed maar anders weet ik het niet Edited October 14, 200718 yr by roverts1
Iemand tips voor Light my pyre kzal je egt dankbaar zijn want ik zit daar vast