Jump to content
Geplaatst:
comment_777292

hallo ik zoe een niewe moederbord processor en vidokaart mijn bujet licht rond de 200 300 euro en ik wil graag wel de nieuwste spellen kunnen spelen en het liest zo goedkoop mogelijk als het kan rond de 100 euro

Featured Replies

Geplaatst:
comment_780173

300 euro voor een upgrade is niet erg veel maar ik heb toch maar even wat voor je samengesteld. De videokaart is niet geweldig maar je kan er games als GTA SA e.d. toch redelijk mee spelen. Je kan eventueel later upgraden naar en betere videokaart. Dit is wat ik voor je heb samengesteld. Een totaalbedrag van 301 euro en daar komt nog ~20 euro verzendkosten bij.

gtapilotrd0.png

Groetjes, :cya:

Boris H.

Geplaatst:
comment_780623
Aangezien hij al een PC heeft kan hij daar de DVD speler en kast van gebruiken. Hierdoor houd hij meer geld over voor eventueel een grter RAM geheugen van 1 GB.

Zit al 1 GB in ;) 2x 512MB. Denk dat zijn aansluitingen IDE zijn en geen SATA. Dus moet ik nog maar is kijken of alles past.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_805377

GTA Pilot wilde ook wel mijn pc onderdelen maar dan moet hij ff wachten tot ik een nieuwe pc heb die me 600 euro gaat kosten. Onderdelen die hij dan koopt is:

AMD XP 2600+ cpu

1 GB DDR geheugen

Asrock moederbord

Geforce 7800 gs videokaart

Dat voor 125 euro.

Bewerkt: door Scorrtty

Geplaatst:
  • Auteur
comment_805379
GTA Pilot wilde ook wel mijn pc onderdelen maar dan moet hij ff wachten tot ik een nieuwe pc heb die me 600 euro gaat kosten. Onderdelen die hij dan koopt is:

AMD XP 2600+ cpu

1 GB DDR geheugen

Asrock moederbord

Geforce 7800 gs

Dat voor 125 euro.

ja alleen me PC is nu een beetje naar de maan en ik heb snel een nieuwe nodig... waardoor ik dus niet kan wachten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.