Jump to content
Geplaatst:
comment_777317

Zoals de meeste van jullie wel weten, in GTA IV ben je niet bepaald rijk en dat zul je ook niet gauw worden. R* heeft ons verteld dat het moeilijk wordt om je hoofd boven water te houden. Maar dan vraag ik me af: Waar heb je je geld dan voor nodig? Misschien dat je aan het begin van het spel diep in de schulden zit? Wat denken jullie?

• Reacties 150
  • Bezichtigingen 9.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_777933
Ik weet het 100% zeker

honderd procent zeker kan je iets natuurlijk nooit weten van te voren he. daarom hou je altijd iets van 0.000000001% over dat je het niet weet.

EDIT: als je dit een beetje mieren*piep*en vind dan begrijp ik dat :puh:

Bewerkt: door IV trailer

Geplaatst:
comment_778040
Bij dat tolpoortje in de trailer zag je toch $ staan ;)

dat wil nog niet zeggen dat je gelijk met $ moet betalen :puh: zie genoeg $, € en veel meer staan maar daar hoef je ook nei tmeej kunne n te betalen ;)

maar ik denk dat het gewoon $ word, zoals ik eerder zei

Geplaatst:
comment_778060

dat wil nog niet zeggen dat je gelijk met $ moet betalen :puh: zie genoeg $, € en veel meer staan maar daar hoef je ook nei tmeej kunne n te betalen ;)

ik denk niet dat ze euro's accepteren iig :puh: geen reden om op eens een andere valuta te gebruiken dus het word gewoon 100 procent zeker dollar :puh: trouwens een blad zei dat Niko in de de demo die ze kregen te zien een nieuw pak en nieuwe schoenen kocht voor 2000 dollar :puh: ja dollar ja :puh: ik snap niet dat iemand ook maar denkt dat het een andere valuta kan worden :puh:

Bewerkt: door b4rtsimps0n

Geplaatst:
comment_778316

ik denk niet dat ze euro's accepteren iig :puh: geen reden om op eens een andere valuta te gebruiken dus het word geen 100 procent zeker dollar :puh: trouwens een blad zei dat Niko in de de demo die ze kregen te zien een nieuw pak en nieuwe schoenen kocht voor 2000 dollar :puh: ja dollar ja :puh: ik snap niet dat iemand ook maar denkt dat het een andere valuta kan worden :puh:

ffuh duidelijk :puh: ik zei het word $ en niet euro, en ik zei ook niet 100 % zeker :puh:

Geplaatst:
comment_778375

ik denk niet dat ze euro's accepteren iig :puh: geen reden om op eens een andere valuta te gebruiken dus het word geen 100 procent zeker dollar :puh: trouwens een blad zei dat Niko in de de demo die ze kregen te zien een nieuw pak en nieuwe schoenen kocht voor 2000 dollar :puh: ja dollar ja :puh: ik snap niet dat iemand ook maar denkt dat het een andere valuta kan worden :puh:

ffuh duidelijk :puh: ik zei het word $ en niet euro, en ik zei ook niet 100 % zeker :puh:

oh geen moest gewoon zijn, heb het nu veranderd :puh: want het is wel 100 procent zeker :puh:

Geplaatst:
comment_778379
Ik weet het 100% zeker

honderd procent zeker kan je iets natuurlijk nooit weten van te voren he. daarom hou je altijd iets van 0.000000001% over dat je het niet weet.

Jawel hoor. Als ik voor in de trein zit weet ik 100% zeker dat ik ga slapen. En ik weet ook 100% zeker dat ik nu op Reactie toevoegen ga klikken.

Geplaatst:
comment_778876

Ik denk dat je zeker wel weer huizen kunt gaan kopen..

Daarvoor heb je natuurlijk ook geld voor nodig.

Het zal ook wel mooi zijn al kun je echt naar de bank wat geld van je rekening afhalen ;)

Geplaatst:
comment_779060
Ik denk dat je zeker wel weer huizen kunt gaan kopen..

Daarvoor heb je natuurlijk ook geld voor nodig.

Het zal ook wel mooi zijn al kun je echt naar de bank wat geld van je rekening afhalen ;)

het is bevestigd dat je atm's (pinautomaten) kan gebruiken :puh: dus waarschijnlijk heb je niet al je geld altijd bij je :puh:

huizen kopen is niet bevestigd, je hebt niet zo heel veel geld in gta 4 dus misschien kan je er niet eens een veroorloven :puh:

Geplaatst:
comment_779310
Ik weet het 100% zeker

Jawel hoor. Als ik voor in de trein zit weet ik 100% zeker dat ik ga slapen. En ik weet ook 100% zeker dat ik nu op Reactie toevoegen ga klikken.

als het alleen aan jouw zal liggen ja. maar bijvoorbeeld in de rein is er altijd een heel kleine kans dat iemand of iets je wakker gaat houden. of je krijgt een ongeluk. en het kan ook zijn dat het opeens niet meer lukt om op reatie toevoegen te klikken omdat bijvoorbeeld opeens je muis stuk is of je dat er iets ergs met je gebeurt. maar ik begrijp dan wel dat je voor het gemak maar even 100% procent zeker zegt, want die kans is zo klein.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.