Geplaatst: 16 september 200717 jaren comment_778049 zou je de taal kunnen veranderen op nfs carbon op ps3 ik vind het maar verrot dah engels en ik heb darius verslagen maar ik kan nergens die audi le mans vinden ?? wat moet ik doen
Geplaatst: 16 september 200717 jaren comment_778052 Jouw topic hoort hier te staan. Je kunt naar mijn weten de taal niet veranderen, en de Audi R8 Le Mans van Darius kun je in ''Wagenpark'' vinden. Hoe dit in het Engels heet ben ik even vergeten, maar als je je account net gekozen hebt kom je in een menu. In dat menu zit het wagenpark wat je kunt herkenen aan de twee auto's en een + je.
Geplaatst: 17 september 200717 jaren Auteur comment_778363 daaar staat ie bij mij niet en bedankt voor het taal dinges
Geplaatst: 17 september 200717 jaren comment_778440 daaar staat ie bij mij niet en bedankt voor het taal dinges Als ik mijn Carbon opstart op de ps2 krijg ik een taalkeuze Engels NL Spanje Portugees enz. Bewerkt: 18 september 200717 jaren door Rullez
Geplaatst: 17 september 200717 jaren Auteur comment_778531 nou ik krijg dat niet ?? zou je me kunne helfen
Geplaatst: 17 september 200717 jaren comment_778575 nou ik krijg dat niet ??zou je me kunne helfen Even denken... Wat nou als je het spel opstart. En dan in het eerste menu.(Dus nog niet het carriere menu) Volgens mij helmaal naar echts gaat. En dan even kijkt in de instellingen.
Geplaatst: 17 september 200717 jaren Auteur comment_778683 echt helemaal nergens ik heb me helemaal rot gezocht kan het niet vinden maar hoe zou dat kunnen dat jij het wel hebt heb je hem egt op de ps3?? vind het maar raar ik heb hem trouwens van de week gekocht
Geplaatst: 18 september 200717 jaren comment_778803 Sorry ik had een typ foutje gemaakt 3 berichten boven mij. Ik heb hem op de ps2. Maar ik vind het wel raar. Wie weet als je gewoon vrij rond rijd. Kan je het dan niet in het pauze menu instellen. Anders zou ik het echt niet weten. Dan zou je het mischien aan iemand achter de kassa moeten vragen.
Geplaatst: 19 september 200717 jaren comment_780180 ga gewoon naar instelingen in het engels heet dat options in het hoofdmenu daar staat het ergens kweet ook niet meer juist hoor
zou je de taal kunnen veranderen op nfs carbon op ps3 ik vind het maar verrot dah engels
en ik heb darius verslagen maar ik kan nergens die audi le mans vinden ?? wat moet ik doen