Mijn eerste GTA:SA die ik dus in NL gekocht heb, is kapot gegaan . Nou ben ik dus afgelopen jaar in Amerika op vakantie geweest en heb ik daar weer een GTA:SA gekocht, maar nou wil mijn playstation heb niet afspelen.....
Ik heb nog eens aanvraag gedaan bij die winkel en kom ik er dus achter dat het een NTSC versie is. Mijn playstation is een PAL versie.
Maar dit is mijn vraag: Kan ik op een of andere manier een NTSC versie naar PAL veranderen? Of kan ik ergens in de opties van mijn playstation iets veranderen zodat hij wel NTSC kan afspelen??
Hoi,
Mijn eerste GTA:SA die ik dus in NL gekocht heb, is kapot gegaan
. Nou ben ik dus afgelopen jaar in Amerika op vakantie geweest en heb ik daar weer een GTA:SA gekocht, maar nou wil mijn playstation heb niet afspelen.....
Ik heb nog eens aanvraag gedaan bij die winkel en kom ik er dus achter dat het een NTSC versie is. Mijn playstation is een PAL versie.
Maar dit is mijn vraag: Kan ik op een of andere manier een NTSC versie naar PAL veranderen? Of kan ik ergens in de opties van mijn playstation iets veranderen zodat hij wel NTSC kan afspelen??
Alvast bedankt!!