Geplaatst: 17 september 200717 jaren comment_778597 Ja, ik heb al veel gehoord, en gehoord over een BETA.. Gezocht en Gezocht en als je even registreert en een enquete invult kom je er daadwerkelijk misschien in. Dus het is waar, ik heb het formulier ingevuld en nog steeds is de status in Afwachting.. Volgens 1 screen van het login venster zie je al veel aanpassingen.. Helaas kan ik de foto niet vinden.. Wat een 'Rumor' is en dus niet bevestigt is dat MSN 9 BETAALD WORD! Waarschijnlijk komt er ook geen gratis versie ervan. Maar dit is nog niet echt bevestigt, maar waar zal het vandaan komen,, Voor de mensen die ook graag willen deelnemen kan je HIER zijn.. Als de status bij mij geupdate word zal ik het hier met een beetje vertraging updaten, ik update eerst andere forums.. Welke nieuwe functies zullen er waarschijnlijk inzitten ?? Door microsoft bevestigd: gyrodyne winks a supercharged instant messaging intermix relay a polarized voice/video feature. Niet bevestigd: Thema's Veiligheid opties zoals kinderslot voor uw kinderen Windows Vista en Windows Aero eigenschappen Audio/video opties Virus en maware bescherming Bestandsdeling Video's delen Windows Live Spaces in het hoofdvenster (BV: een nieuw item op uw blog toevoegen) Windows Live Mail in het hoofdvenster (BV: direct een mail sturen) Nieuwe plugins en Deel opties Kleuren in nicknames Chat met tabbladen Bewerkt: 24 september 200717 jaren door Follow
Geplaatst: 28 september 200717 jaren comment_786535 Maar ook dat kan gewoon een Hoax zijn om de boel weer een beetje op te laaien. Ik denk dat het dan wel verandert is ofzo, want als ze nu met Beta 8.5 bezig zijn, waarom zouden ze dan al met 9 aan de gang zijn? Greetz
Geplaatst: 28 september 200717 jaren comment_786611 dat ze de naam MSN 9 gebruiken is al genoeg om te kunnen zeggen dat het een hoax is, het is dan nog altijd Messenger live 9.0 ja, versie 9 zal best in ontwikkeling zijn het is soms opzienbarend hoever ze vooruit ontwikkelen, en kwalitatief is het aan het eind steeds beter aan het worden
Ja, ik heb al veel gehoord, en gehoord over een BETA..
Gezocht en Gezocht en als je even registreert en een enquete invult kom je er daadwerkelijk misschien in.
Dus het is waar, ik heb het formulier ingevuld en nog steeds is de status in Afwachting..
Volgens 1 screen van het login venster zie je al veel aanpassingen..
Helaas kan ik de foto niet vinden..
Wat een 'Rumor' is en dus niet bevestigt is dat MSN 9 BETAALD WORD!
Waarschijnlijk komt er ook geen gratis versie ervan.
Maar dit is nog niet echt bevestigt, maar waar zal het vandaan komen,,
Voor de mensen die ook graag willen deelnemen kan je HIER zijn..
Als de status bij mij geupdate word zal ik het hier met een beetje vertraging updaten, ik update eerst andere forums..
Welke nieuwe functies zullen er waarschijnlijk inzitten ??
Door microsoft bevestigd:
gyrodyne winks
a supercharged instant messaging intermix relay
a polarized voice/video feature.
Niet bevestigd:
Thema's
Veiligheid opties zoals kinderslot voor uw kinderen
Windows Vista en Windows Aero eigenschappen
Audio/video opties
Virus en maware bescherming
Bestandsdeling
Video's delen
Windows Live Spaces in het hoofdvenster (BV: een nieuw item op uw blog toevoegen)
Windows Live Mail in het hoofdvenster (BV: direct een mail sturen)
Nieuwe plugins en Deel opties
Kleuren in nicknames
Chat met tabbladen
Bewerkt: door Follow