Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

missie Drive-Thru

bij missie Drive-Thru krijg ik fout rapport bij dat stuk je waar je naar cuking bell moet

Featured Replies

bij missie Drive-Thru krijg ik fout rapport bij dat stuk je waar je naar cuking bell moet

Maak je misschien gebruik van de n00bmode? Ik geloof namelijk dat de missie 'Drive-Thru' daar problemen oplevert. Mocht dit het geval zijn, dan is er verder niet echt veel aan te doen. Wat je eventueel wel zou kunnen proberen (als je dus de n00bmode hebt), is om hem opnieuw te installeren, maar dan op een andere mode.

Mocht je geen gebruik maken van de n00bmode, gebruik je dan misschien wel andere mods? Over het algemeen leveren mods niet echt veel problemen op bij missies, maar het is niet uit te sluiten. Mocht je tevens geen mods hebben geïnstalleerd, dan kan het ook nooit kwaad het spel even opnieuw te installeren (je savegames blijven staan).

Blijkt dat ook niet te helpen, dan kan het zijn dat je met een bug te maken hebt. Deze kun je omzeilen door een savegame te downloaden, waarin de missie net gedaan is. Hiervoor dien je wel te kijken welke versie je hebt, dit zie je in het hoofdmenu. Zie je niets of V1.01, dan kun je hiereen V1 savegame downloaden. Staat er echter V2, dan download je hier een V2 savegame. Succes! :Y

  • Author

ik heb noobmode en nl ondertiteling moet ik nu noobmode verwijderen????

Ik denk het wel aangezien je toch die missie moet doen om de verhaal-lijn te voltooien!

Mocht je nog problemen hebben wij zijn er voor je!

ik heb noobmode en nl ondertiteling moet ik nu noobmode verwijderen????

Ja, dat kun je beter doen. :)

Probeer eens wat -matthijs- zei: :tu:

Wat je eventueel wel zou kunnen proberen (als je dus de n00bmode hebt), is om hem opnieuw te installeren, maar dan op een andere mode.

Edited by ..::GhostRider::..

  • Author

ok bedankt voor jullie reactie :D

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.