September 18, 200718 yr Hallo, Zou iemand voor mij deze missies kunnen doen: Missies: Boomshine Blowout, When Funday Comes en Taxi Driver Besturing: PSP, Analoge Stick Cheaten: Nee Alvast bedankt.... Sef --- Sorry, ik dacht dat ik in het savegame aanvraag topic was; de volgende keer post ik daar... Edited September 18, 200718 yr by Sef
September 18, 200718 yr Gast de eerst twee zijn heel leuk en de derde wat minder maar tog. die blijven heel leuk.
September 18, 200718 yr Author Bedankt voor uw reactie, maar daar heb ik jammergenoeg niets aan. Mij lukken ze niet, daarom post ik hier of iemand anders ze voor mij kan doen.
September 19, 200718 yr Author Hoe kan ik dit oplossen? --- Tweede Poging., Dit keer in een rar file. Edited September 19, 200718 yr by Sef
September 19, 200718 yr Gelukt Ik heb een paar missies voor je gedaan When Funday Comes: Mission Passed! +$250 en quad te koop bij SunShine Auto's Boomshine Blowout: Mission Passed! +$250 Takin' Out The White Trash: Mission Passed! +$200 Geen cheats of dergelijke gebruikt
Hallo,
Zou iemand voor mij deze missies kunnen doen:
Alvast bedankt....
Sef
---
Sorry, ik dacht dat ik in het savegame aanvraag topic was; de volgende keer post ik daar...
Edited by Sef