Geplaatst: 2 april 200421 jaren comment_4170 Als ik in dat vliegtuigje ga op het vliegveld en de knop vooruit en nummer 6 indruk stijgt hij niet op weet mischien iemand wel hoe dat moet?? <_<
Geplaatst: 3 april 200421 jaren Auteur comment_4213 ik doe ook numpad 6 maar dan stijgt hij niet op heel raar
Geplaatst: 3 april 200421 jaren comment_4216 Je moet eerst vaart maken, dan naar de zijkant kijken, nu numpad 6 HEEL KORT indrukken, als de dodo de grond raakt, laat je los.. Hier is al een topic over, daar is het beter uitgelegd: http://www.gtagames.nl/forum/index.php?showtopic=98
Geplaatst: 3 april 200421 jaren comment_4223 In de dodo vliegen is moeilijkm je moet gewoon even oefenen en dan lukt het!
Geplaatst: 3 april 200421 jaren comment_4235 Maak gewoon heel veel vaart op een landbaan. als de dodo iets omhoog gaat gelijk op 6 douwen en meteen weer loslaten zodat hij recht blijft. doe dit elke keer opnieuw en blijf gewoon heel laag vliegen. t'is heel makkelijk. maar als je in de lugt bent, niet meer terug naar de grond gaan. alleen recht vliegen
Geplaatst: 3 april 200421 jaren comment_4244 Ja, zo recht en zo hoog mogelijk blijven, doe het niet te snel. ontwijk ook gebouwen en unique jumps.
Als ik in dat vliegtuigje ga op het vliegveld en de knop vooruit en nummer 6 indruk stijgt hij niet op weet mischien iemand wel hoe dat moet?? <_<