Geplaatst: 29 december 200420 jaren comment_71372 als ik naar little havana ga, en ik wil die kleren van de cubans dan kan ik er niet bij!!! ik wil ze heel graag... ik heb er een plaatje van, maar hoe mot je die uploaden? Bewerkt: 29 december 200420 jaren door BoMBeRMeN
Geplaatst: 7 januari 200520 jaren comment_75426 Maar met de Ultimate Trainer voor VC lukt het wel dan kan ik van ventje verwisselen. <_<
Geplaatst: 7 januari 200520 jaren comment_75511 Gewoon vaak Loaden en dan ligt vanzelf voor de deur..
Geplaatst: 7 januari 200520 jaren comment_75529 Nee, gewoon effe saven bij de Printworks... Dan loaden, en kijken of die erligt zoniet gewoon nog een keer loaden... en nog een keer... en nog een keer... etc.
Geplaatst: 20 februari 200520 jaren comment_98238 Nou dat 'loaden' dat lukt bij mij voor geen meter....ik heb al volges mij 30 keer achter elkaar geprobeerd maar het lukt echt niet.wel zonde..... <_<
Geplaatst: 21 februari 200520 jaren comment_98415 Nou dat 'loaden' dat lukt bij mij voor geen meter....ik heb al volges mij 30 keer achter elkaar geprobeerd maar het lukt echt niet.wel zonde..... <_< Bij mij ligt hij er soms dus... Of je moet even een motor in de opening parkeren en dan via de motor over de inzichtbare muur springen Maar dat is best een k*t werk want het lukt 9 vd 10x niet.. <_<
als ik naar little havana ga, en ik wil die kleren van de cubans dan kan ik er niet bij!!!
ik wil ze heel graag...
ik heb er een plaatje van, maar hoe mot je die uploaden?
Bewerkt: door BoMBeRMeN