Geplaatst: 29 december 200420 jaren comment_71403 Dat pak in de Malibu club doet me denken aan Jason uit FRIDAY13 aleen jammer dat je zelf geen kleding kasn maken op de xbox versie.
Geplaatst: 3 januari 200520 jaren comment_74328 ben benieuwd of die andere pakken ook een link heeft met een film of iets dergelijks
Geplaatst: 3 januari 200520 jaren Auteur comment_74361 Ik ben ook wel benieuwd, maar ik heb al mijn best gedaan. Maar ik zal nog eens op het net kijken voor films.
Geplaatst: 3 januari 200520 jaren comment_74378 Ok, hier heb ik ze allemaal, ook de 3 die we al hadden, maar misschien zijn er nog een paar die ook wel bekend voor kunnen komen.
Geplaatst: 3 januari 200520 jaren comment_74727 Het "Frankie" pak zal wel geen relatie tot een film hebben omdat daar iets opstaat over Vice City zelf, het "Bank Job" pak kwam uit de film JASON Friday 13, het "Mr. Vercetti" en het "Soiree" outfit uit de film Scarface. Dan hebben we er dus eigenlijk 4 gehad. Dan hebben we nog de volgende outfits Het politiepak "Cop" Het verhuizerspak "Coverall" Het Cubanenpak "Havana" Het Trainingspak "Tracksuit" Het Racepak "Tracksuit" Het vrijetijdspak "Casual" Het golfpak "Country Club" Het gewone pak "Street" Zijn er van deze nog outfit's waar iemand van weet/denkt/vermoedt dat ze uit een film komen?
Geplaatst: 3 januari 200520 jaren Auteur comment_74751 Tja,,,,het lijken mij erg normale outfits op die van Jason na. mischien het havana pak??
Geplaatst: 3 januari 200520 jaren comment_74789 Ik moet die film toch eens maar moeten huren. :rolleyes:
Geplaatst: 3 januari 200520 jaren comment_74791 Het havana pak lijkt mij niet, dat is gewoon een pak van een gang, lijkt me niet dat dat uit een film komt
Geplaatst: 4 januari 200520 jaren Auteur comment_74839 Het havana pak lijkt mij niet, dat is gewoon een pak van een gang, lijkt me niet dat dat uit een film komt Inderdaad dat is gewoon een ontwerp van R* zelf,,,,.
Geplaatst: 4 januari 200520 jaren comment_75145 Je kunt het natuurlijk niet zeker weten, het kan ook dat de Cubaanse gang afgeleidt is van een één of andere Aziatische film uit de jaren '80. Zo'n zwaardfilm, moet je eens kijken op internet, als ik er tijd voor heb zal ik het zelf anders ook wel even doen.
Geplaatst: 6 januari 200520 jaren comment_75303 Je zou eens Haloween kunnen huren of Friday13 deel 5 bijv in de videotheek,dan weet je het, mooie films trouwens!!Ik heb een grote collectie horrorfilms?? Jason Michael Myers Nu kun je vergelijken. (trouwens Michael lijkt er op maar het pak komt van jason) Wrong Het automonteur pak komt van Michael Myers(Eerste Film zie je het zelf) De masker van Jason Voorhees. Postaldude
Geplaatst: 6 januari 200520 jaren comment_75340 Het shirtje met die palmbomen komt ook uit Scarface. Dat zie je in het begin, als ze op Miami Beach zijn, voor een scene.
Geplaatst: 7 januari 200520 jaren comment_75548 Het politie pakje is gewoon een standaard Politie Outfit... En ik weet toch zeker dat ik die Country Club pakje ook een keer ergens heb gezien...
Geplaatst: 7 januari 200520 jaren comment_75688 Het shirtje met die palmbomen komt ook uit Scarface.Dat zie je in het begin, als ze op Miami Beach zijn, voor een scene. Kan je niet even een beeld uit die film geven dat ze dat pakje aanhebben. Kunnen we vergelijken! Ik heb trouwens nog wat ontdekt wat misschien nog niet bekend was. De link tussen Cubanen en Little Havana zit misschien hierin. Ik was op internet naar dat Havana outfit aan het zoeken en toen kwam ik de volgende beschrijving van de film Lista de Espera In het busstation van een klein Cubaans dorpje wachten passagiers op de aankomst van een bus richting Havanna. Als blijkt dat de bus defect is, besluiten de passagiers zelf de bus te repareren. Ik weet niet of dit al bekend was, maar het viel mij wel op. Bewerkt: 7 januari 200520 jaren door Baffie
Geplaatst: 7 januari 200520 jaren comment_75712 Dit is het shirtje uit Scarface, ik denk dat het hierop gebaseerd is. In het begin had je ook zo'n soort Shirtje, en in Scarface had Al die ook. Bovendien begint het in Miami in Scarface in die straat, Vice City begint daar ook.
Dat pak in de Malibu club doet me denken aan Jason uit FRIDAY13
aleen jammer dat je zelf geen kleding kasn maken op de xbox versie.