Geplaatst: 19 september 200717 jaren comment_780014 Beste GTAForummers, aangezien bij lvdm.amx alleen lv zit, (dacht ik?) vroeg ik me af of er misschien ook eentje van de hele map is. Zou iemand mij die kunnen toesturen? Gr. Rob
Geplaatst: 19 september 200717 jaren comment_780081 Dat kan je makkelijk zelf maken joh Je hoeft alleen maar de spawn-coördinaten aan te passen. (en eventueel de naam van de gamemode)
Geplaatst: 19 september 200717 jaren comment_780161 Sowieso heb je gewoon toegang tot geheel San Andreas alleen de spawnpoints zijn in LV. Wil je die wijzigen en geen idee hoe dat moet? bekijk even de gepinde topics in SA:MP Scripting, de Wiki van SA:MP (wiki.sa-mp.com) of het FAQ topic van dit forum over SA:MP >> Moved naar Help
Geplaatst: 19 september 200717 jaren Auteur comment_780163 Ok bedankt Ik zal straks wel eens wat proberen Maar ik vind het zo irritant om de hele tijd die coords op te zoeken
Geplaatst: 19 september 200717 jaren comment_780291 Ok bedankt Ik zal straks wel eens wat proberen Maar ik vind het zo irritant om de hele tijd die coords op te zoeken Dat kost inderdaad een heleboel tijd (praten over uren)
Geplaatst: 19 september 200717 jaren Auteur comment_780334 Ben er nu mee bezig Heb nu 7 spawnplekken over het hele eiland
Beste GTAForummers,
aangezien bij lvdm.amx alleen lv zit, (dacht ik?) vroeg ik me af of er misschien ook eentje van de hele map is. Zou iemand mij die kunnen toesturen?
Gr. Rob