Geplaatst: 19 september 200717 jaren comment_780016 Door veel mensen worden de jaren 80 nog steeds als de beste jaren van de muziek genoemd. Vooral Rock was in die tijd er populair. Ook in Grand Theft Auto wordt vaak gebruik gemaakt van muziek uit de jaren 80. Ik zelf luister best wel vaak naar. Hier zijn een paar nummers uit de jaren 80 ! Phil Collins - Easy LoverHeb jij zelf ook nog nummers die je mooi vind ?En luister jij ook nog wel eens naar muziek uit de jaren 80 !
Geplaatst: 22 september 200717 jaren comment_782368 Ik vind Queen, U2, ACDC, Bryan Adams enz. héél erg goed, echt super nummers! Absolute toppers ja. Ik vind synthesizer muziek uit de jaren 80 opzich ook wel mooi, het begin van de digitale muziek. Verder vind ik rock uit de jaren 80 mooi en Queen. Greetz
Geplaatst: 22 september 200717 jaren comment_782415 Ik vind Queen, U2, ACDC, Bryan Adams enz. héél erg goed, echt super nummers! Absolute toppers ja. Ik vind synthesizer muziek uit de jaren 80 opzich ook wel mooi, het begin van de digitale muziek. Verder vind ik rock uit de jaren 80 mooi en Queen. Greetz al had ik muziek in de eerste klas kwam zogoedals altijd het woordje Queen erin voor
Geplaatst: 23 september 200717 jaren comment_782680 Absolute toppers ja. Ik vind synthesizer muziek uit de jaren 80 opzich ook wel mooi, het begin van de digitale muziek. Verder vind ik rock uit de jaren 80 mooi en Queen. Ja, het is wel leuk, vooral bij de nummer: Queen - One Vision. Maar bij sommige nummers is het totaal niks..
Geplaatst: 23 september 200717 jaren comment_783374 ik vind het muziek uit de jaren 80 ook heel goed zoals metallica, iron maiden, slayer, acdc, queen en ga zomaar door
Geplaatst: 24 september 200717 jaren comment_783391 Ik hou van 80ies muziek.Echt heerlijk.Maar ik hou dan wel van Twisted Sister Hall and Oats enz Heerlijk
Geplaatst: 24 september 200717 jaren Auteur comment_783540 Ik had eerst alle nummers van Vice City en Vice City Stories. Maar mijn pc is gereset dus ik heb nu niets meer. Heeft iemand mischien een lijst met de rock muziek van VC en VCS ?
Geplaatst: 24 september 200717 jaren comment_783986 Wikigta Onder Radio Stations. Ik vind het nummer Eminence Front van The Who echt een super nummer. Ben er aangekomen door het kleine filmpje van Rockstar Games met al die logo's en wou het al een tijdje hebben, maar nu heb ik hem dus en ik draai hem vaak én hard Greetz
Geplaatst: 26 september 200717 jaren comment_785092 Er is in de jaren '80 wel leuke muziek gemaakt, vooral Ska is erg leuk (Madness, Doe maar). En Fine Young Cannibals is ook wel grappig.
Door veel mensen worden de jaren 80 nog steeds als de beste jaren van de muziek genoemd. Vooral Rock was in die tijd er populair. Ook in Grand Theft Auto wordt vaak gebruik gemaakt van muziek uit de jaren 80. Ik zelf luister best wel vaak naar.
Hier zijn een paar nummers uit de jaren 80 !
Phil Collins - Easy Lover

Heb jij zelf ook nog nummers die je mooi vind ?
En luister jij ook nog wel eens naar muziek uit de jaren 80 !