Geplaatst: 19 september 200717 jaren comment_780035 Voor het vak nederlands bij ons op school moesten we als taak een DVD-cover ontwerpen... Dit is het resultaat... Ik weet ookwel dat er wat wat iconen ontbreken enzo... zoals die van DVD zelf, age rating,... Maar dat had ik pas door wanneer ik het moest afgeven... Rates & Comments altijd welkom! EDIT: Owja... ook niet onbelangrijk... ik heb hier niets van photoshop gebruikt, alleen wat paint en "Picture It Photo" en doe ook niet vaak sig's, Grapix, of dergelijke... Bewerkt: 19 september 200717 jaren door FIRE1BULL
Geplaatst: 19 september 200717 jaren comment_780131 Nice leuk gedaan Miss wel een idee voor regiseyrs om er eentje van te maken
Geplaatst: 19 september 200717 jaren comment_780138 @klok: Regi wattes? Regiseurs zeker? Anyway: het ziet er leuk uit, erg origineel en de tekst is leuk gedaan Maar volgens mij is Dolby en DTS 2 verschillende systemen, dus dat is een beetje tegenstrijdig Maar het ziet er leuk uit! Greetz P.S: krijg je er een punt voor, is wel leuk als je die hier later nog post
Geplaatst: 19 september 200717 jaren Auteur comment_780146 Yup, ik krijg der een punt voor... zal ik zeker hier posten!
Geplaatst: 21 september 200717 jaren Auteur comment_781292 Ik heb men punten gekrgen... een 9/10 Greetz... (sorry voor double post)
Geplaatst: 21 september 200717 jaren comment_781295 w00t das een mooi cijfer voor een mooie cover KUTGW
Voor het vak nederlands bij ons op school moesten we als taak een DVD-cover ontwerpen...
Dit is het resultaat...
Ik weet ookwel dat er wat wat iconen ontbreken enzo... zoals die van DVD zelf, age rating,...
Maar dat had ik pas door wanneer ik het moest afgeven...
Rates & Comments altijd welkom!
EDIT:
Owja... ook niet onbelangrijk... ik heb hier niets van photoshop gebruikt, alleen wat paint en "Picture It Photo"
en doe ook niet vaak sig's, Grapix, of dergelijke...
Bewerkt: door FIRE1BULL