Geplaatst: 19 september 200717 jaren comment_780147 eey mensen wat vinden juli van de André van Duin show eey. en weet iemand of je ergens hele afleveringen kan kijken Bewerkt: 21 september 200717 jaren door Joriz even André van Duin naam correct gemaakt ~~ Joriz
Geplaatst: 19 september 200717 jaren comment_780191 zijn nu altijd herhalingen maarja... trouwens als je de hele afleveringen wil kijken moet je naar de stad gaan waar het word opgenomen, kaartje kopen, erheen gaan, kijken
Geplaatst: 19 september 200717 jaren Auteur comment_780204 ik bedoelde meer gewoon de aflevering van rtl maar dan op youtube ofzo. want op youtube staan alleen maar stukjes
Geplaatst: 19 september 200717 jaren comment_780256 Andre van Duin , prachtig hoe hij alles doet ik zie hem een beetje als de Nederlandse Mr. Bean , hij kan ook gezichten trekken die niemand anders kan nadoen goeie shows heeft hij ook , ja , geweldig
Geplaatst: 19 september 200717 jaren comment_780318 Andere van duin show? Ik kijk er nooit naar maar moet er altijd wel om lachen als ik het kijk.
Geplaatst: 19 september 200717 jaren comment_780329 Ik kijk het ook soms, het is een leuke programma . En grappige dingen. André van Duin vind ik wel heel grappig.
Geplaatst: 20 september 200717 jaren Auteur comment_780778 eventjes voor degene die het willen gaan kijken: elke zaterdag-avond om 8 uur tot 9 uur op rtl4. is best leuk duse kijken
Geplaatst: 20 september 200717 jaren comment_780979 Ik kijk er wel eens naar.. Alleen ben ik niet echt een fan van hem,vind hem wel grappig
Geplaatst: 21 september 200717 jaren comment_781058 Dit vind ik 1 van zijn beste stukjes: "Mag ik 1 koffie zonder suiker?" "-Sorry we hebben geen suiker" "Ohw, doe dan maar een koffie zonder melk."
Geplaatst: 21 september 200717 jaren comment_781081 Ik vind André van Duin ook briljant. Hij is weliswaar geen caberatier, maar gewoon een briljante komediant. De André van Duin-show die je op dit moment op TV ziet zijn stukjes van de André van Duin-show die in 2005 in de Rai in Amsterdam opgevoerd werd. Ik ben daar ook heen geweest, het was erg leuk. Ik vind André van Duin leuker dan die vele andere "wannabe"-caberatiers.
Geplaatst: 22 september 200717 jaren Auteur comment_782041 dit is ook wel een goede ik weet niet ofhij erstaat dus zoniet dan hoor ik het graag Bewerkt: 22 september 200717 jaren door fiegel5
Geplaatst: 28 september 200717 jaren comment_786845 Ik vind André van Duin ook briljant. Hij is weliswaar geen caberatier, maar gewoon een briljante komediant. De André van Duin-show die je op dit moment op TV ziet zijn stukjes van de André van Duin-show die in 2005 in de Rai in Amsterdam opgevoerd werd. Ik ben daar ook heen geweest, het was erg leuk. Ik vind André van Duin leuker dan die vele andere "wannabe"-caberatiers. Hans Teeuwen is niet wannabe hoor, hij is de Koning van de Lach! Ik vind Andreetje soms ook wel grappig, maar ik kijk het niet echt vaak.
Geplaatst: 1 oktober 200717 jaren Auteur comment_788635 Ik vind André van Duin ook briljant. Hij is weliswaar geen caberatier, maar gewoon een briljante komediant. De André van Duin-show die je op dit moment op TV ziet zijn stukjes van de André van Duin-show die in 2005 in de Rai in Amsterdam opgevoerd werd. Ik ben daar ook heen geweest, het was erg leuk. Ik vind André van Duin leuker dan die vele andere "wannabe"-caberatiers. Hans Teeuwen is niet wannabe hoor, hij is de Koning van de Lach! Ik vind Andreetje soms ook wel grappig, maar ik kijk het niet echt vaak. hiervoor is een ander topic namelijk deze ow hij is al geblokt Bewerkt: 1 oktober 200717 jaren door fiegel5
eey mensen wat vinden juli van de André van Duin show
eey.
en weet iemand of je ergens hele afleveringen kan kijken
Bewerkt: door Joriz
even André van Duin naam correct gemaakt ~~ Joriz