Jump to content
Geplaatst:
comment_780147

eey mensen wat vinden juli van de André van Duin show :D

eey.

en weet iemand of je ergens hele afleveringen kan kijken

Bewerkt: door Joriz
even André van Duin naam correct gemaakt ~~ Joriz

Featured Replies

Geplaatst:
comment_780191

zijn nu altijd herhalingen maarja...

trouwens als je de hele afleveringen wil kijken moet je naar de stad gaan waar het word opgenomen, kaartje kopen, erheen gaan, kijken :cya:^_^

Geplaatst:
comment_780256

Andre van Duin , prachtig hoe hij alles doet ik zie hem een beetje als de Nederlandse Mr. Bean , hij kan ook gezichten trekken die niemand anders kan nadoen

andrevanduin.jpg

Duin11.jpg

goeie shows heeft hij ook , ja , geweldig :tu:

Geplaatst:
comment_781081

Ik vind André van Duin ook briljant. Hij is weliswaar geen caberatier, maar gewoon een briljante komediant. ^_^

De André van Duin-show die je op dit moment op TV ziet zijn stukjes van de André van Duin-show die in 2005 in de Rai in Amsterdam opgevoerd werd. Ik ben daar ook heen geweest, het was erg leuk. Ik vind André van Duin leuker dan die vele andere "wannabe"-caberatiers. :)

Geplaatst:
comment_786845
Ik vind André van Duin ook briljant. Hij is weliswaar geen caberatier, maar gewoon een briljante komediant. ^_^

De André van Duin-show die je op dit moment op TV ziet zijn stukjes van de André van Duin-show die in 2005 in de Rai in Amsterdam opgevoerd werd. Ik ben daar ook heen geweest, het was erg leuk. Ik vind André van Duin leuker dan die vele andere "wannabe"-caberatiers. :)

Hans Teeuwen is niet wannabe hoor, hij is de Koning van de Lach!

Ik vind Andreetje soms ook wel grappig, maar ik kijk het niet echt vaak. :tu:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_788635

Hans Teeuwen is niet wannabe hoor, hij is de Koning van de Lach!

Ik vind Andreetje soms ook wel grappig, maar ik kijk het niet echt vaak. :tu:

hiervoor is een ander topic namelijk deze ;)

ow hij is al geblokt :cab:

Bewerkt: door fiegel5

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.