Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

HELLLLPPPP!

wie kan mij helpen met het instal van sa;mp ik instal sa'mp al wel 1000000X en nog doet ie het niet

wie kan mij helpen ik weet niet wat ik moet doen

HEELLLLPPPP

mvg marc :tu:

Featured Replies

Zal handig zijn als je ons verteld WAT het niet doet.

Waar beginnen de problemen?

Krijg je errors?

Edited by Sandra18[NL]

Wat lukt niet zo kunnen we je niet helpen nee !

Meestal is het probleem een verkeerde versie van het spel, dus vandaar dat ik even reageer. GTA: San Andreas is opgedeeld in drie verschillende versies:

  • V1
  • V1.01
  • V2

Elke versie vereist wat uitleg, maar het komt er op neer dat je met V1 enkel SA-MP kunt spelen. Ik vermoed dus dat jij V2 hebt, omdat momenteel enkel nog V2 in de winkel ligt. Daarnaast is men vaak niet bewust van deze versies, en weten zij dus niet waar het probleem zit als bijvoorbeeld SA-MP het niet doet. Met deze patch kun je ervoor zorgen dat je huidige versie gedowngrade wordt naar V1, wat dus betekent dat je wel met SA-MP kunt spelen. Je zult verder niets merken na de installatie, de savegames zullen het ook gewoon blijven doen. :Y

Mocht dit het probleem niet zijn of heeft de patch geen effect gehad, dan zul je iets duidelijker moeten zijn.

denk dat het ook bij mij is dat ik 2.0 heb :D

  • Author

ik heb van sa;mp.com littelwithtey gedowload en dan de 1e die boven aan staat is dat de goeie

en na het instal moet je dan nog wat doen??

_O_:tu:_O_

ik heb van sa;mp.com littelwithtey gedowload en dan de 1e die boven aan staat is dat de goeie

en na het instal moet je dan nog wat doen??

_O_:tu:_O_

Je moet inderdaad de SA:MP 0.2.2 R2 Client downloaden, van welke mirror dit is maakt eigenlijk helemaal niets uit. Na het installeren hoef je in principe niets meer te doen, je kunt dan al gaan spelen. Denk er echter wel om dat je onder in het scherm van SA-MP uit de drie 'tabbladen' voor 'internet' kiest, anders komen er namelijk geen servers. Daarnaast moet je, indien je V2 hebt, deze patch ook nog even installeren. Je versie kun je zien in het hoofdmenu van de SP (SinglePlayer). Als er nog verdere vragen zijn, horen we het wel. :Y

  • Author
ik heb van sa;mp.com littelwithtey gedowload en dan de 1e die boven aan staat is dat de goeie

en na het instal moet je dan nog wat doen??

_O_:tu:_O_

Je moet inderdaad de SA:MP 0.2.2 R2 Client downloaden, van welke mirror dit is maakt eigenlijk helemaal niets uit. Na het installeren hoef je in principe niets meer te doen, je kunt dan al gaan spelen. Denk er echter wel om dat je onder in het scherm van SA-MP uit de drie 'tabbladen' voor 'internet' kiest, anders komen er namelijk geen servers. Daarnaast moet je, indien je V2 hebt, deze patch ook nog even installeren. Je versie kun je zien in het hoofdmenu van de SP (SinglePlayer). Als er nog verdere vragen zijn, horen we het wel. :Y

srry maar snap het nog niet helemaal:(

  • Author

wie kan precies zeggen hoe je sa'mp nu moet instal en dan hoe kan je dan spelen

dat weet ik nie :tu:

wie kan precies zeggen hoe je sa'mp nu moet instal en dan hoe kan je dan spelen

dat weet ik nie :tu:

Je hebt hem nog niet geïnstalleerd? Ik maakte op uit je verhaal dat je dat al gedaan had. Maar goed, dan leg ik dat als nog even uit. :)

Om SA-MP te kunnen instaleren, moet je natuurlijk eerst SA-MP downlpaden. Voor de duidelijkheid, dat kan hier. Je moet in dit geval de 'SA:MP 0.2.2 R2 Client' downloaden. Zodra je dat gedaan hebt, pak je het bestand uit met bijvoorbeeld WinRar. Daarna, als de bestanden reeds uitgepakt zijn, klik je op het volgende om de installatie te starten:

De installatie zal dan starten. Eigenlijk is hier verder geen uitleg vereist, aangezien het slechts een kwestie is van netjes de instructies volgen. Zodra SA-MP dan geïnstalleerd is, zal er een pictogram verschijnen waarmee je het programma mee kunt starten. Helemaal onderin zul je dan drie tabbladen staan, waarvan je dus op 'internet' moet klikken:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.