Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

sa 2.0

Heey

Ik ben beetje dom geweest ben vergeten een backup te maken van gta_sa.exe de v2.0 versie weet iemand waar ik die weer vandaan haal?:puh: alvast bedankt

Featured Replies

Beste Super_BV,

ik heb hier een download-lik gevonden naar de officiele download van SA-v2.0. Hiermee patch je je oudere versie naar een iets betere versie. Hierin is bijvoorbeeld de Hot-Coffee Mod onbruikbaar gemaakt, maar ook zijn er enkele kleine bugs (foutjes in het spel) verholpen.

Download-Link

Nog veel plezier met je spel!

As Melhoras, NeoSyp

Heey

Ik ben beetje dom geweest ben vergeten een backup te maken van gta_sa.exe de v2.0 versie weet iemand waar ik die weer vandaan haal? :puh: alvast bedankt

@$neosyp$: Ik denk dat hij geen patch wil maar een nieuwe .exe :)

ontopic: We weten niet of je de echte CD hebt van SA. Zolang je niet kunt aantonen dat je dat je de echte hebt, mogen wij je niet helpen :)

Edited by ..::GhostRider::..

Als je je originele bestand terug wil, moet je gewoon san andreas eens herinstalleren. :)

• Author
Heey

Ik ben beetje dom geweest ben vergeten een backup te maken van gta_sa.exe de v2.0 versie weet iemand waar ik die weer vandaan haal? :puh: alvast bedankt

@$neosyp$: Ik denk dat hij geen patch wil maar een nieuwe .exe :)

ontopic: We weten niet of je de echte CD hebt van SA. Zolang je niet kunt aantonen dat je dat je de echte hebt, mogen wij je niet helpen :)

Ik zou nie wete hoe ik da moet bewijze want een foto kan ook van internet gehaald zijn dus dan zit er niks anders op om hem opnieuw te installeren dan:(