Posted September 20, 200717 yr comment_780731 Heey Ik ben beetje dom geweest ben vergeten een backup te maken van gta_sa.exe de v2.0 versie weet iemand waar ik die weer vandaan haal? alvast bedankt
September 20, 200717 yr comment_780744 Beste Super_BV, ik heb hier een download-lik gevonden naar de officiele download van SA-v2.0. Hiermee patch je je oudere versie naar een iets betere versie. Hierin is bijvoorbeeld de Hot-Coffee Mod onbruikbaar gemaakt, maar ook zijn er enkele kleine bugs (foutjes in het spel) verholpen. Download-Link Nog veel plezier met je spel! As Melhoras, NeoSyp
September 20, 200717 yr comment_780878 HeeyIk ben beetje dom geweest ben vergeten een backup te maken van gta_sa.exe de v2.0 versie weet iemand waar ik die weer vandaan haal? alvast bedankt @$neosyp$: Ik denk dat hij geen patch wil maar een nieuwe .exe ontopic: We weten niet of je de echte CD hebt van SA. Zolang je niet kunt aantonen dat je dat je de echte hebt, mogen wij je niet helpen Edited September 20, 200717 yr by ..::GhostRider::..
September 20, 200717 yr comment_780920 Als je je originele bestand terug wil, moet je gewoon san andreas eens herinstalleren.
September 21, 200717 yr Author comment_781170 HeeyIk ben beetje dom geweest ben vergeten een backup te maken van gta_sa.exe de v2.0 versie weet iemand waar ik die weer vandaan haal? alvast bedankt @$neosyp$: Ik denk dat hij geen patch wil maar een nieuwe .exe ontopic: We weten niet of je de echte CD hebt van SA. Zolang je niet kunt aantonen dat je dat je de echte hebt, mogen wij je niet helpen Ik zou nie wete hoe ik da moet bewijze want een foto kan ook van internet gehaald zijn dus dan zit er niks anders op om hem opnieuw te installeren dan:(
Heey
Ik ben beetje dom geweest ben vergeten een backup te maken van gta_sa.exe de v2.0 versie weet iemand waar ik die weer vandaan haal?
alvast bedankt