Jump to content
Posted
comment_780731

Heey

Ik ben beetje dom geweest ben vergeten een backup te maken van gta_sa.exe de v2.0 versie weet iemand waar ik die weer vandaan haal?:puh: alvast bedankt

Featured Replies

comment_780744

Beste Super_BV,

ik heb hier een download-lik gevonden naar de officiele download van SA-v2.0. Hiermee patch je je oudere versie naar een iets betere versie. Hierin is bijvoorbeeld de Hot-Coffee Mod onbruikbaar gemaakt, maar ook zijn er enkele kleine bugs (foutjes in het spel) verholpen.

Download-Link

Nog veel plezier met je spel!

As Melhoras, NeoSyp

comment_780878
Heey

Ik ben beetje dom geweest ben vergeten een backup te maken van gta_sa.exe de v2.0 versie weet iemand waar ik die weer vandaan haal? :puh: alvast bedankt

@$neosyp$: Ik denk dat hij geen patch wil maar een nieuwe .exe :)

ontopic: We weten niet of je de echte CD hebt van SA. Zolang je niet kunt aantonen dat je dat je de echte hebt, mogen wij je niet helpen :)

Edited by ..::GhostRider::..

• Author
comment_781170
Heey

Ik ben beetje dom geweest ben vergeten een backup te maken van gta_sa.exe de v2.0 versie weet iemand waar ik die weer vandaan haal? :puh: alvast bedankt

@$neosyp$: Ik denk dat hij geen patch wil maar een nieuwe .exe :)

ontopic: We weten niet of je de echte CD hebt van SA. Zolang je niet kunt aantonen dat je dat je de echte hebt, mogen wij je niet helpen :)

Ik zou nie wete hoe ik da moet bewijze want een foto kan ook van internet gehaald zijn dus dan zit er niks anders op om hem opnieuw te installeren dan:(