Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

49.1 KB -» 15KB

Hoe krijg je een avatar van bijvoorbeeld 49 KB naar 15 KB

ik wil graag een nieuwe avatar maar hij is telkens te groot in geheugen :(

Featured Replies

Hoe krijg je een avatar van bijvoorbeeld 49 KB naar 15 KB

ik wil graag een nieuwe avatar maar hij is telkens te groot in geheugen :(

Dat kan liggen aan het bestandtype. Als het .png is dan is het rap al meer dan 15 kb. Je kan met paint op Bestand -> Opslaan als drukken en dan onder 'Bestandsnaam' staat 'Opslaan als', daar kies je .GIF of .JPG. Let wel op dat .JPG een veel betere kwaliteit bied dan GIF. De afbeelding verliest waarschijnlijk heel wat in kb, maar het verliest ook wat kwaliteit...

@Hieronder: Dat heb je toch wel fout hoor. :7

Edited by Jon-asses

Ik denk dat je hem hebt opgeslagen als .jpeg, en daarmee zijn avatars altijd heel erg groot. Sla hem eens op als .png, daarmee zijn avatars altijd kleiner. Het kan ook zijn dat er teveel animatie in zit, en dat hij daarom zo groot is. Verwijder in dat geval een aantal frames, zodat je plaatje kleiner wordt. Veel succes!

@Hierbove: 1 seconde sneller :7

Edited by M4X

  • Author

Bedankt jongens

dit is dus waar het voor was

maar er is nog 1 ding ; hij wil niet groter worden :-(

Bedankt jongens

dit is dus waar het voor was

maar er is nog 1 ding ; hij wil niet groter worden :-(

Dat komt omdat je ava niet groter mag zijn in afmetingen dan 64x64. Maar GTAForum verkleint het zo dat wanneer de lengte of breedte de 64 pixels haalt, de andere stopt met vergroten. Jouwe is dus 58x64, en omdat de breedte (volgens mij) niet groter mag zijn dan 64 pixels, vergroot ie niet meer. Je zou met photoshop de volle 64x64 kunnen doen, maar mooier en echt groter wordt het er niet op. :)

  • Author
Bedankt jongens

dit is dus waar het voor was

maar er is nog 1 ding ; hij wil niet groter worden :-(

Dat komt omdat je ava niet groter mag zijn in afmetingen dan 64x64. Maar GTAForum verkleint het zo dat wanneer de lengte of breedte de 64 pixels haalt, de andere stopt met vergroten. Jouwe is dus 58x64, en omdat de breedte (volgens mij) niet groter mag zijn dan 64 pixels, vergroot ie niet meer. Je zou met photoshop de volle 64x64 kunnen doen, maar mooier en echt groter wordt het er niet op. :)

bedankt

ik dagt vroeger de hele tyd ie 100 bij 100 pixels moht zijn :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.