September 20, 200718 yr Hoe krijg je een avatar van bijvoorbeeld 49 KB naar 15 KB ik wil graag een nieuwe avatar maar hij is telkens te groot in geheugen
September 20, 200718 yr Hoe krijg je een avatar van bijvoorbeeld 49 KB naar 15 KBik wil graag een nieuwe avatar maar hij is telkens te groot in geheugen Dat kan liggen aan het bestandtype. Als het .png is dan is het rap al meer dan 15 kb. Je kan met paint op Bestand -> Opslaan als drukken en dan onder 'Bestandsnaam' staat 'Opslaan als', daar kies je .GIF of .JPG. Let wel op dat .JPG een veel betere kwaliteit bied dan GIF. De afbeelding verliest waarschijnlijk heel wat in kb, maar het verliest ook wat kwaliteit... @Hieronder: Dat heb je toch wel fout hoor. Edited September 20, 200718 yr by Jon-asses
September 20, 200718 yr Ik denk dat je hem hebt opgeslagen als .jpeg, en daarmee zijn avatars altijd heel erg groot. Sla hem eens op als .png, daarmee zijn avatars altijd kleiner. Het kan ook zijn dat er teveel animatie in zit, en dat hij daarom zo groot is. Verwijder in dat geval een aantal frames, zodat je plaatje kleiner wordt. Veel succes! @Hierbove: 1 seconde sneller Edited September 20, 200718 yr by M4X
September 20, 200718 yr Author Bedankt jongens dit is dus waar het voor was maar er is nog 1 ding ; hij wil niet groter worden
September 20, 200718 yr Bedankt jongens dit is dus waar het voor was maar er is nog 1 ding ; hij wil niet groter worden Dat komt omdat je ava niet groter mag zijn in afmetingen dan 64x64. Maar GTAForum verkleint het zo dat wanneer de lengte of breedte de 64 pixels haalt, de andere stopt met vergroten. Jouwe is dus 58x64, en omdat de breedte (volgens mij) niet groter mag zijn dan 64 pixels, vergroot ie niet meer. Je zou met photoshop de volle 64x64 kunnen doen, maar mooier en echt groter wordt het er niet op.
September 20, 200718 yr Author Bedankt jongens dit is dus waar het voor was maar er is nog 1 ding ; hij wil niet groter worden Dat komt omdat je ava niet groter mag zijn in afmetingen dan 64x64. Maar GTAForum verkleint het zo dat wanneer de lengte of breedte de 64 pixels haalt, de andere stopt met vergroten. Jouwe is dus 58x64, en omdat de breedte (volgens mij) niet groter mag zijn dan 64 pixels, vergroot ie niet meer. Je zou met photoshop de volle 64x64 kunnen doen, maar mooier en echt groter wordt het er niet op. bedankt ik dagt vroeger de hele tyd ie 100 bij 100 pixels moht zijn
Hoe krijg je een avatar van bijvoorbeeld 49 KB naar 15 KB
ik wil graag een nieuwe avatar maar hij is telkens te groot in geheugen