Geplaatst: 29 december 200420 jaren comment_71529 In een poging het forum weer leven in te blazen, heb ik dit draadje gestart. Wat doen jullie allemaal nu je de verhaallijn uitgespeeld hebt??? Waar kan je nu nog lol aan beleven?? Dingen die ik doe: -Op een quad het platteland bezichtigen -Met de jetpack rondvliegen -Skydiven B) -Met je gang wat rondsjappen -Treinen laten ontsporen :D:D -Zoeken naar meer eastereggs -Bmx-en etc etc Nou jullie! Cheers
Geplaatst: 31 december 200420 jaren comment_72559 Een trein ontspoor je door X in te blijven drukken.Alles gaat gewoon goed, totdat je controller gaat trillen. Ingedrukt blijven houden en dan op een gegeven moment ontspoort hij Cool!! Ga ik ff proberen
Geplaatst: 31 december 200420 jaren comment_72867 Ik rijd met me BMX , Monstertruck , en ik g met de Hydra altijd laag over de no fly zone vliegen , krijg je 5 sterren , en dan op andere vliegende Hydra's jagen. Of ik cheat soms wel is , voor voertuigen , maar dan sla ik het niet op ... :rolleyes:
Geplaatst: 31 december 200420 jaren comment_72872 * lekker gestoord roekeloos rijden in Bufallo ion San fierro wat jumps maken * met moto vanuit hoge daken naar benede vallen * met sportwagen vanop Mount chilliad naar benede valle met turbo gebruiken oja en ook probeer dat ook eens met een quad koprol maken als jij naar beneden valt soms lukt niet maar soms wel :lol:
Geplaatst: 1 januari 200520 jaren comment_73195 * duiken in het meer vanaf de dam * 100% halen ( ik haat challenges ) * plaatsen die verdacht zijn onderzoekn op easter egg's * zoveel mogelijk karretjes achter de baggage koppelen ( record=11 ) * tunnen van auto's * unique jump's ( of hoe ej dat ok schrijft) Bewerkt: 1 januari 200520 jaren door jamesb0nd
Geplaatst: 1 januari 200520 jaren comment_73239 ik doe veel meer 2 player sinds ik de verhaallijn heb uitgespeeld
Geplaatst: 1 januari 200520 jaren comment_73264 ik speel ook meer 2-player en ik rij vaak rond met mijn getunde phoenix B) (cheatdisc)
Geplaatst: 26 juni 200519 jaren comment_165103 ik doe nu ondat ik niet verder kom <_< -- veel plak bommen. -- rond racen. -- politie neer knallen. -- winkels overvallen. -- vliegen. -- auto's tunen. -- boor school goud proberen te krijgen. -- en nog meer dingen
Geplaatst: 26 juni 200519 jaren comment_165117 Hier verder. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=10632&st=30 Graag geen topics bumpen als er al een soortgelijk topic is.
In een poging het forum weer leven in te blazen, heb ik dit draadje gestart.
Wat doen jullie allemaal nu je de verhaallijn uitgespeeld hebt???
Waar kan je nu nog lol aan beleven??
Dingen die ik doe:
-Op een quad het platteland bezichtigen
-Met de jetpack rondvliegen
-Skydiven B)

-Met je gang wat rondsjappen
-Treinen laten ontsporen
:D:D
-Zoeken naar meer eastereggs
-Bmx-en
etc etc
Nou jullie!