Geplaatst: 21 september 200717 jaren comment_781213 Hallo, Ik keek net even met het programma Everest Home Edition naar mijn PC Specs, en toen zag ik dit: Hoe kan mijn PC 595 MB verbruiken van de 958 terwijl ik niks aan hem staan (behalve Yahoo Messenger)? Stel dat ik een spelletje wil spelen, bijvoorbeeld SA, is ie dan vol ofzo? Is dit wel normaal?
Geplaatst: 21 september 200717 jaren comment_781232 Het kan zijn dat ik het fout heb, maar je geheugen wordt dan gebruikt voor je OS. Als je een spel gaat spelen, dan neemt je OS minder in gebruik zodat het spel het benodigde aantal geheugen krijgt.
Geplaatst: 21 september 200717 jaren Auteur comment_781281 Het kan zijn dat ik het fout heb, maar je geheugen wordt dan gebruikt voor je OS. Als je een spel gaat spelen, dan neemt je OS minder in gebruik zodat het spel het benodigde aantal geheugen krijgt. Oow oke bedankt!
Hallo,
Ik keek net even met het programma Everest Home Edition naar mijn PC Specs, en toen zag ik dit:
Hoe kan mijn PC 595 MB verbruiken van de 958 terwijl ik niks aan hem staan (behalve Yahoo Messenger)?
Stel dat ik een spelletje wil spelen, bijvoorbeeld SA, is ie dan vol ofzo?
Is dit wel normaal?