Posted September 21, 200717 yr comment_781321 Beste GTAForummers, ik ben bezig een registreerscriptje in elkaar te zetten, maar het wil nog niet helemaal lukken. Ik heb nu de functie Register: public Register(Name[256], Pass[256]){ new File:Users; Users = fopen("Test.log",io_append); fwrite(Users, Pass); fclose(Users); } Het gaat er nog niet om of het werkt of niet, dit is gewoon een testje. Als iemand /registreer typt wordt dit aangeroepen: if(strcmp(cmd, "/registreer", true) == 0) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Gebruik: /registreer [wachtwoord]"); return 1; } Pass = strval(tmp); Register("Test", Pass); SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, "Succesvol geregistreerd."); return 1; } dit script staat in de OnPlayerCommandText en alle variabelen worden aangemaakt. De enige error is: mapblabla(120) : error 033: array must be indexed (variable "Pass") terwijl de variabele Pass aangemaakt wordt in OnPlayerCommandText: new Pass[256];
September 21, 200717 yr comment_781697 Verander deze regel: Pass = strval(tmp); naar: Pass[playerid] = strval(tmp); Succes met je code!
September 22, 200717 yr Author comment_781818 Aha, bedankt! Edit: Het werkt nu wel, maar de fwrite werkt niet.. Want Pass lijkt leeg te zijn, als ik Pass bij fwrite verander in Name werkt het wel.. Edited September 22, 200717 yr by Rop
September 23, 200717 yr comment_782505 Aha, bedankt!Edit: Het werkt nu wel, maar de fwrite werkt niet.. Want Pass lijkt leeg te zijn, als ik Pass bij fwrite verander in Name werkt het wel.. Hmm, ik heb zelf geen ervaring met die f-functies. Zelf gebruik ik voor mijn register command + andere dingen die in de files van spelers moeten staan 'dini'
Beste GTAForummers,
ik ben bezig een registreerscriptje in elkaar te zetten, maar het wil nog niet helemaal lukken.
Ik heb nu de functie Register:
Het gaat er nog niet om of het werkt of niet, dit is gewoon een testje.
Als iemand /registreer typt wordt dit aangeroepen:
dit script staat in de OnPlayerCommandText en alle variabelen worden aangemaakt. De enige error is:
terwijl de variabele Pass aangemaakt wordt in OnPlayerCommandText: