Geplaatst: 29 december 200420 jaren comment_71549 De volgende gta (6) moet een skates bevatten en skatebourds bevatten,, welke sportvoertuigen moeten er nog meer in komen??? en weke sporten moeten erin komen??? ANYONE????
Geplaatst: 7 februari 200718 jaren comment_605338 Voetbal. En dan niet dat 'voetbal' uit VC! wat bedoel je met 'dat voetbal', kun je hier mij misschien iets meer over vertellen In GTA VC had je de mogelijkheid om tegen een strandbal op te lopen en deze te laten rollen, ook was er de mogelijkheid om de bal hoog te houden met je hoofd.. Ik hoop trouwens dat er voetbal zal zijn in GTA IV, niets is heerlijker om te verliezen en vervolgens uit frustratie de tegenstander te martelen.
Geplaatst: 7 februari 200718 jaren comment_605393 Voetbal. En dan niet dat 'voetbal' uit VC! wat bedoel je met 'dat voetbal', kun je hier mij misschien iets meer over vertellen In GTA VC had je de mogelijkheid om tegen een strandbal op te lopen en deze te laten rollen, ook was er de mogelijkheid om de bal hoog te houden met je hoofd.. Ik hoop trouwens dat er voetbal zal zijn in GTA IV, niets is heerlijker om te verliezen en vervolgens uit frustratie de tegenstander te martelen. Ok bedankt voor je antwoord ik hoop ook dat er bijv voetbal of tennis etc. inzitten, om ik heb gta sa uitgespeeld en vind ik het gewoon een beetje saai worden alleen maar de hele dag mensen te smipen of auto's te laten ontploffen
De volgende gta (6) moet een skates bevatten en skatebourds bevatten,,
welke sportvoertuigen moeten er nog meer in komen???
en weke sporten moeten erin komen???
ANYONE????