Posted September 21, 200717 yr comment_781567 maar ik heb nu 10 geinstaleert en hij zegt nog steeds 9 moet ik hebben zegt SA en ik heb 10. en das zow KL**ten
September 21, 200717 yr comment_781571 maar ik heb nu 10 geinstaleert en hij zegt nog steeds 9 moet ik hebben zegt SA en ik heb 10.en das zow KL**ten Je doet de disk van San Andreas overnieuw in je CD-rom schijf , nu komt er een schermpje waar je eventueel kan instaleren/ spelen en Direct X 9.0 kan instaleren, wil het nog niet lukken dan moet je even naar de site van Direct X gaan en de oudere versie downloaden .
September 22, 200717 yr Author comment_781925 maar ik heb nu 10 geinstaleert en hij zegt nog steeds 9 moet ik hebben zegt SA en ik heb 10.en das zow KL**ten Je doet de disk van San Andreas overnieuw in je CD-rom schijf , nu komt er een schermpje waar je eventueel kan instaleren/ spelen en Direct X 9.0 kan instaleren, wil het nog niet lukken dan moet je even naar de site van Direct X gaan en de oudere versie downloaden . hij doet het wel nu weer maar zow stomm dis de eerste keer en eerder lukt het wel
maar ik heb nu 10 geinstaleert en hij zegt nog steeds 9 moet ik hebben zegt SA en ik heb 10.
en das zow KL**ten