Geplaatst: 29 december 200420 jaren comment_71553 Wat voor easter eggs wil je graag in gta 6 zien (vervolg op san andreas dus) president bush hangend in een boom verstopt ergens in een wietplantage??? het kan alemaal!! verzin hier de mafste easter eggs die Rockstar in hun volgende gta moeten stoppen ik ben benieuwd op de reacties.
Geplaatst: 11 januari 200520 jaren Auteur comment_79251 Daar ben ik het wel mee eens maar dan vind ik die neerstortende vliegtuigen in SA ook geen easter egg want dat gebeurt best vaak en er vliegen zo vaak vliegtuigen door de lucht dus valt het ook niet op dat het een easter egg is! Want zoiets zou in het echt kunnen gebeuren.
Geplaatst: 15 januari 200520 jaren comment_81191 Of een tsunam in de woestijn :blink: en een zandstorm op zee :blink: :blink:
Geplaatst: 15 januari 200520 jaren comment_81236 Nee, dat kunnen ze beter niet doen naar mijn inzien. Als je zie hóé erg het in Azië was lijkt het me niet de ideale grap om in een spel te doen. Wél weer net zo als in Vice City een écht paasei. Voor de rest maakt het mij allemaal niet uit als ze maar een beetje grappig zijn en moeilijk te vinden. Dat latijn mogen ze trouwens ook wel wat meer aan gaan doen. En misschien een verwijzing naar 'Troy' In de vorm van een gang-oorlog maar dan met zwaarden. Zoiets lijkt me wel interessant. Niet echt complete easteregg's die het hele spel veranderen. Bewerkt: 15 januari 200520 jaren door Baffie
Geplaatst: 15 januari 200520 jaren comment_81441 Meer van dezelfde zieke humor van Rockstar is goed... Blijft vermakelijk maar idd, iets schokkends (bijv. dat spookschip) zou ook wel tof zijn!
Geplaatst: 16 januari 200520 jaren comment_81759 of op een grafsteen de naam carl johnson 1968-2000 ziet staan of zo iets met tommy of claud
Geplaatst: 16 januari 200520 jaren comment_81762 of dat als je op het strand staat om 12 uur s'middags dan zie je de boot van mr.cortez varen (de vader van mercedes in Vice city)
Geplaatst: 16 januari 200520 jaren comment_81873 Ik zou het wel leuk vinden als er in de volgende GTA een bigfoot was of andere dingen die gebeuren. Ik bedoel dus niet dingen die je ziet . zoals het bord (there are no Easter eggs here) dat vindt ik nou niks aan. Want er gebeurt helemaal niks. <_< Bewerkt: 16 januari 200520 jaren door Mazzeltje
Geplaatst: 16 januari 200520 jaren comment_82016 Ik zou het wel leuk vinden als er in de volgende GTA een bigfoot was of andere dingen die gebeuren.Ik bedoel dus niet dingen die je ziet . zoals het bord (there are no Easter eggs here) dat vindt ik nou niks aan. Want er gebeurt helemaal niks. <_< ze kunnen er niet allemaal van die dingen gaan instoppen want dan zit er volgens mij de zogenaamde "zieke" humer van R* er niet meer in en dat zou wel jammer zou. er zou wel een Bigfoot ofzo mogen zitten maar dan moet het wel redelijk blijven en niet dat iedereen gaat beweren van :' ik heb de bigfoot gezien hij was veeeel groter dan ik had verwacht 'dus zonder echte screen gelooft niemand ze niet meer zoals in het san andreas easter egg forum voor mij mag gewoon die "zieke humor" van R* er gewoon in blijven maar natuurlijk ook andere grapigge ding . Bewerkt: 16 januari 200520 jaren door marco vercetti
Geplaatst: 16 januari 200520 jaren comment_82026 allemaal parodieen op spellen van andere game ontwikkelaars, gewoon dat er mee gespot wordt in het spel net zoals die gozer in maddog's mansion dat die met driv3r aan het spotten was
Geplaatst: 16 januari 200520 jaren Auteur comment_82147 Met die woopie auto in san andreas viel het me op dat er de mascotte van MC donald's in zat, best grappig, ook dat soort grapjes van beroemde personen die dan weer opvallen in een gta game, zou wel tof zijn
Geplaatst: 17 januari 200520 jaren comment_82487 In alle GTA spellen zitten (bijna) bestaande personen... Dus die zullen er ongetwijfeld ook wel in de nieuwe GTA inzitten...
Geplaatst: 17 januari 200520 jaren comment_82644 Mss weer een paasei zoals in VC, door een raam springen en daar staat ie dan
Geplaatst: 18 januari 200520 jaren comment_82975 dat idee van dat sgip is ookw el leuk Bewerkt: 18 januari 200520 jaren door alex
Geplaatst: 18 januari 200520 jaren comment_83052 In het interview staat dat het een totaal nieuwe game(-play) word... Dus denk niet dat veel van deze Easter Eggs zullen uitkomen.
Geplaatst: 18 januari 200520 jaren Auteur comment_83183 Een ding is vrijwel zeker en dat is dat er easter eggs zullen zitten in de nieuwe gta!! maar welke dat zul je pas horen als de nieuwe versie net uit is,,,,,zucht 2006.
Wat voor easter eggs wil je graag in gta 6 zien (vervolg op san andreas dus)
president bush hangend in een boom verstopt ergens in een wietplantage???
het kan alemaal!! verzin hier de mafste easter eggs die Rockstar in hun volgende gta moeten stoppen ik ben benieuwd op de reacties.