Geplaatst: 29 december 200420 jaren comment_71553 Wat voor easter eggs wil je graag in gta 6 zien (vervolg op san andreas dus) president bush hangend in een boom verstopt ergens in een wietplantage??? het kan alemaal!! verzin hier de mafste easter eggs die Rockstar in hun volgende gta moeten stoppen ik ben benieuwd op de reacties.
Geplaatst: 31 maart 200520 jaren comment_116183 dat vliegtuige express op je neer PROBEREN te storte zou cool zijn maar ook heel vervelend in pebaalde missies of een naakte man die in het bos rondrent liever een vrouw maar ach de grappigs zijn niet zo heel goed als ze net zo zijn in san andreas dus dan je hebt er verder niet veel aan <_<
Geplaatst: 31 maart 200520 jaren comment_116464 dat vliegtuige express op je neer PROBEREN te storte zou cool zijn maar ook heel vervelend in pebaalde missies of een naakte man die in het bos rondrent liever een vrouw maar ach de grappigs zijn niet zo heel goed als ze net zo zijn in san andreas dus dan je hebt er verder niet veel aan <_< Ieder zijn mening :angry:
Geplaatst: 7 april 200520 jaren comment_119838 misschien zon bord me reclame voor de luchthaven waar op staat: "fly to..." (stad uit de volgende GTA of uit de vorigen GTA's) :rolleyes:
Geplaatst: 7 april 200520 jaren comment_120273 misschien zon bord me reclame voor de luchthaven waar op staat:"fly to..." (stad uit de volgende GTA of uit de vorigen GTA's) :rolleyes: wel geloof het of niet het zit al in gta SA
Geplaatst: 9 april 200520 jaren comment_120995 misschien zon bord me reclame voor de luchthaven waar op staat:"fly to..." (stad uit de volgende GTA of uit de vorigen GTA's) :rolleyes: wel geloof het of niet het zit al in gta SA Ja waar dan :unsure:
Geplaatst: 9 mei 200520 jaren comment_136547 dat je een kind met een psp ziet lopen of eeen soort grot met daarin het lijk van saddam /osama
Geplaatst: 13 juni 200519 jaren comment_154972 misschien zon bord me reclame voor de luchthaven waar op staat:"fly to..." (stad uit de volgende GTA of uit de vorigen GTA's) :rolleyes: wel geloof het of niet het zit al in gta SA Ja waar dan :unsure: dat wil ik ook wel weten
Geplaatst: 15 juni 200519 jaren comment_155990 die grot is er wel ,heb ik hier op het forum gehoord, maar waar ?
Geplaatst: 15 juni 200519 jaren comment_156060 ergens in de woestijn vlakbij een brug maar er is helemaal nix te zien behalve zoon politie ster ontopic: een reuzengroot moedersgip wat een hele grote sgaduw over de stad heen brengt maar dat is moeilijk te verstoppen <_< of zoiets zoals bij de antillen in de buurt zoon driehoek (weet niet meer hoe die heet) dat er vliegtuigen en boten verdwijnen. dat je er lekr vaart en dat je opeens versuipt Bewerkt: 15 juni 200519 jaren door marty
Geplaatst: 23 juni 200519 jaren comment_162715 een tsunami is cool en een tornado ook of een overstroming dat idereen in een auto verdrink
Geplaatst: 23 juni 200519 jaren comment_162721 als je op de eerste bladzijde leest lees je dat we het daar al over gehad hebben a: het is moeilijk te verstoppen b: als je gezien hebt wat er in azie is gebeurt dan wil ik het liever niet nog eens zien :o ontopic: drijfzand dat je door de woestijn rijd of loopt dat je opeens (op hele kleine afgelegen plekken) door de grond zakt en die driehoek waar ik het over had is de bermudadriehoek ofzo
Geplaatst: 23 juni 200519 jaren comment_162775 Een geheime deur, als je er doorheen loopt kom je in een lange hal terecht, en daar hangen dan allemaal portretten van alle oude GTA Characters, zoals: CJ, Kent Paul, Big Smoke, enz, enz Bewerkt: 23 juni 200519 jaren door ICE COLD KILLA
Geplaatst: 23 juni 200519 jaren comment_162857 dat je somige easter eggs moeten uitzoeken voor dat je het weet wat het betekend een geest in het bos
Geplaatst: 24 juni 200519 jaren comment_163525 of een naakte man die in het bos rondrent Of toeristen die willen dat je een foto van ze maakt :lolsign: Bewerkt: 24 juni 200519 jaren door Radeon
Wat voor easter eggs wil je graag in gta 6 zien (vervolg op san andreas dus)
president bush hangend in een boom verstopt ergens in een wietplantage???
het kan alemaal!! verzin hier de mafste easter eggs die Rockstar in hun volgende gta moeten stoppen ik ben benieuwd op de reacties.