Geplaatst: 29 december 200420 jaren comment_71553 Wat voor easter eggs wil je graag in gta 6 zien (vervolg op san andreas dus) president bush hangend in een boom verstopt ergens in een wietplantage??? het kan alemaal!! verzin hier de mafste easter eggs die Rockstar in hun volgende gta moeten stoppen ik ben benieuwd op de reacties.
Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren comment_202402 dan is het niet echt een EE maar een cutsene Dat hoeft niet, het kan toch ook iets penopitan killer achtig iets zijn? Dat ze gewoon in haar stoel zit en jij wandeld de deur binnen dat ze dan opstaat en een colt of iets dergelijks pakt?
Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren comment_202424 of iemand die loopt met een strip figuur op z'n shirt
Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren comment_202433 dat je een graf ziet met de naam van catalina of een ander vermoord persoon
Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren comment_202440 Ik vind het leuker als het een verrasing is, het onverwachte zoeken
Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren comment_202477 zoals je een missie doet en er achter komt dat de missie gever in het zelfde huisje woont als auntie poulet?
Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren comment_202534 dat je een missie krijgt van iemnad die de broer is vanjoey of donald of tommy enz.
Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren comment_202599 Misschien is het beter om een lijstje neer te zetten met welke easter eggs je zou willen zien i.p.v. om ste beurt te posten jowx
Geplaatst: 8 augustus 200519 jaren comment_203392 of : een schuur met daarin 10 talle op gehangen mensen en bespoten met verf,dat dat omatjew dat heeft gedaan
Geplaatst: 8 augustus 200519 jaren comment_203447 Zou je beter niet doen wat Jowx zei: Misschien is het beter om een lijstje neer te zetten met welke easter eggs je zou willen zien i.p.v. om ste beurt te posten Mijn lijstje: -de vrouwelijke versie van leatherface -dat er in de bossen zo'n grote beer zit met een bijl -dat er in zo'n verlaten dorp een motorrijder zit rond te rijden en elke auto dat hij ziet, blaast hij op
Geplaatst: 8 augustus 200519 jaren comment_203462 een schuur met tientallen opgehangen mensen is wel een EE maar niet echt een leuke. mijn lijstje met wat ik graag wil: 1: veel verwijzingen 2:een missie van een broer van een eerder iemand 3:verlaten dorp in de bergen
Geplaatst: 8 augustus 200519 jaren comment_203464 Dit is mijn lijstje: 1:Een computer in een verlaten huis waar een filmpje opstaat met een moord. 2:Een gestoorde moordende ninja. 3:Veel verwijzingen. 4:Jou naam op een poster van gezocht. Bewerkt: 8 augustus 200519 jaren door Shin Chan
Geplaatst: 8 augustus 200519 jaren comment_203736 Lijkt me lachen als je bijvoorbeeld, een huis kan binnen lopen en er allemaal kettingen enzo, XXX spullen liggen . Of dat er lichamen in een rivier drijven.
Geplaatst: 8 augustus 200519 jaren comment_203749 mijn lijstje -Veel verwijzingen -Missie doen van familieleden van personen die eerder in GTA zijn voorgekomen. -een moordend persoon in de bossen - een soort van 'behekst' dorpje. -kerkhof met grafstenen, van bekende mensen uit GTA
Wat voor easter eggs wil je graag in gta 6 zien (vervolg op san andreas dus)
president bush hangend in een boom verstopt ergens in een wietplantage???
het kan alemaal!! verzin hier de mafste easter eggs die Rockstar in hun volgende gta moeten stoppen ik ben benieuwd op de reacties.