Geplaatst: 29 december 200420 jaren comment_71553 Wat voor easter eggs wil je graag in gta 6 zien (vervolg op san andreas dus) president bush hangend in een boom verstopt ergens in een wietplantage??? het kan alemaal!! verzin hier de mafste easter eggs die Rockstar in hun volgende gta moeten stoppen ik ben benieuwd op de reacties.
Geplaatst: 8 augustus 200519 jaren comment_203767 mijn lijstje-Veel verwijzingen -Missie doen van familieleden van personen die eerder in GTA zijn voorgekomen. -een moordend persoon in de bossen - een soort van 'behekst' dorpje. -kerkhof met grafstenen, van bekende mensen uit GTA Ja, veel van die voo-doo shit enzo, dood en die shit.
Geplaatst: 9 augustus 200519 jaren comment_204229 ik hou niet zoveel van de dood en zo dat er doden in de rivier liggen
Geplaatst: 9 augustus 200519 jaren comment_204703 ik hou niet zoveel van de dood en zo dat er doden in de rivier liggen Waarvan dan wel, want daarvoor is dit topic gemaakt. Ik wil ook nog wel van die ghost cars e.d is leuk om te ontdekken, ook dingen die zich onder water bevinden.
Geplaatst: 10 augustus 200519 jaren comment_205143 of : dat er een stuk land is dat bestookt word door honderde mustang,s met bommen er on
Geplaatst: 12 augustus 200519 jaren comment_206339 Waarvan dan wel, want daarvoor is dit topic gemaakt. ik hou er niet van maar een keertje mag wel
Geplaatst: 13 augustus 200519 jaren comment_206945 of dat er op het weiland van een boer allemaal landmijnen ligge
Geplaatst: 13 augustus 200519 jaren comment_206954 Nee! Dat is gewoon weg niet leuk! Er is ook ooit eens een mod gemaakt voor GTA London dat je de stad moet bombarderen mt aanslagen, dit is net zo iets en niet leuk dus!
Geplaatst: 14 augustus 200519 jaren comment_208546 Gewoon zo allemaal dingen die aleen op een bepaald tijdstip te zien zijn.
Geplaatst: 14 augustus 200519 jaren comment_208565 Mijn Lijst: - Vuilnisbak met een Nintendo Revolution en/of X360 erin - Een stalker die jou de hele tijd stiekem volgt - Gezonken boten in de zee - Een neergestortte UFO - Auto's die uit zichzelf rijden - Museum met schilderijen van bekende personages uit GTA (Zoals: Tommy, Ryder) - Een vervloekte Safe House
Geplaatst: 15 augustus 200519 jaren comment_208854 als je een gebouw in loopt blaas je een deur open en dan staan er allemaal computers met nerds erachter en als je ze slaat doen ze niks
Geplaatst: 15 augustus 200519 jaren comment_208954 Mijn "wish list" -Dat je als passagier in de trein zit,dat je binnen in de trein kan rondlopen ofzo... -hetzelfde maar dan ook in vliegtuig -dat je met containerschepen kan varen -dat je een reis kan boeken naar een stuk SA of VC of LC -een oorlog tussen 2 staten (bv. LS vs SF) -een raket basis -een pak nieuwe missie tenslotte
Geplaatst: 15 augustus 200519 jaren comment_209057 Waarvan dan wel, want daarvoor is dit topic gemaakt. ik hou er niet van maar een keertje mag wel Als je niet van doden houdt. Waarom speel je dan GTA? Maar mijn wishlist. -De raadsels in de vorige GTA'S oplossen. -Zeemonster -Nu wel bigfoot.
Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren comment_210744 bij mij maakt het niet echt uit als ze maar grappig zijn! greetz jon-asses
Geplaatst: 28 augustus 200519 jaren comment_218210 bij een krot huis in een wijk staat een auto als de achterklep eraf is dan ligt er een lijk in. als het nacht is en je kijkt bij zon gebouw dan zitten er lichtjes op (net als in sf) en dan staan die in de vorm van een middelvinger. in een berg is er dan een gang door heen,dan is er zon deur en dan kom je in een soort hele grote kamer,daar achter in de kamer ligt een nest en daar zit een baby dino in.(niet dat ze bestaan hoor maarja,t kan dan ook een dode zijn) in een kleine stad die niet op de kaart staat staan allemaal wereldmonumenten in het klein(ter hoogte van een flat ofzo)en dan is er ook een towerbridge zonder water. Mijn ideeen ZJOS Bewerkt: 28 augustus 200519 jaren door zjos
Wat voor easter eggs wil je graag in gta 6 zien (vervolg op san andreas dus)
president bush hangend in een boom verstopt ergens in een wietplantage???
het kan alemaal!! verzin hier de mafste easter eggs die Rockstar in hun volgende gta moeten stoppen ik ben benieuwd op de reacties.