Geplaatst: 29 december 200420 jaren comment_71553 Wat voor easter eggs wil je graag in gta 6 zien (vervolg op san andreas dus) president bush hangend in een boom verstopt ergens in een wietplantage??? het kan alemaal!! verzin hier de mafste easter eggs die Rockstar in hun volgende gta moeten stoppen ik ben benieuwd op de reacties.
Geplaatst: 28 augustus 200519 jaren comment_218322 mischien dat je op de radio een discussie tussen tommy vercetti en cj kan horen
Geplaatst: 30 augustus 200519 jaren comment_218831 een paar berichtjes die opgeplakt zijn en die lijden naar een lijk
Geplaatst: 31 augustus 200519 jaren comment_219058 Ergens midden in de woestijn,daar is zo een ufo neergestoord,en s'nachts zal er heel veel licht om komen. Dan zal er opeens hele gekke muziek komen kinder muziek ofzo,en dan zie je daar marsmannetjes zitten te dansen. En dat er zo een echte moordenaar is je hoort alles op het nieuws enzo dat hij mensen dood en je ziet hem soms als je hem probeert te vermoorden is hij weg.
Geplaatst: 5 september 200519 jaren comment_220350 dat je inde grond kan graven en dan dino botten vind en kan verrkopen voor een grote smak gelddat je in t riool kan en dan kom je in het riool albino rioolaligators tegen kunnen die mn ak ff voeleen als je naar een ander eiland gaat je geen sterre meer heb zoals bv naar mexico en dat je excalibur kan vinden en dr dan uit trekken uit die steen en meej kan slaan in een keeer dood Bewerkt: 5 september 200519 jaren door gta-vincent
Geplaatst: 5 september 200519 jaren comment_220455 jezus he doe alsjeblieft iets aan je nederlands want dit is bijna niet te lezen
Geplaatst: 5 september 200519 jaren comment_220456 een tunnel in de bergen die naar een verborgen stad lijdt
Geplaatst: 5 september 200519 jaren comment_220597 jezus he doe alsjeblieft iets aan je nederlands want dit is bijna niet te lezen wat voor taal gebruikt ik dan
Geplaatst: 13 september 200519 jaren comment_223777 als je door de bossen loopt val je door een gat en dan kom je in een soort gevangenis.en in die gevangenis zitten aliens gevangen.en als je de gevangenis uit loopt is er een ondergrondse parkeerplaats en daar staan ufos geparkeerd :'D mensen ik heb te veel ideeen.(ik vint t wel gein) Bewerkt: 13 september 200519 jaren door zjos
Geplaatst: 13 september 200519 jaren comment_223794 als je door de bossen loopt val je door een gat en dan kom je in een soort gevangenis.en in die gevangenis zitten aliens gevangen.en als je de gevangenis uit loopt is er een ondergrondse parkeerplaats en daar staan ufos geparkeerd :'D mensen ik heb te veel ideeen.(ik vint t wel gein) Ik denk niet dat ze dit er in de volgende GTA instoppen Gta houdt het vaak wel realistisch Wat ik gaaf zou vinden als easter egg: Dat je het decor kunt vervormen, dus bijvoorbeeld als je een muurtje opblaast, dat de muur kapot gaat (oh egt? ) En dat je daarachter dan weer nieuwe dingen kunt vinden
Geplaatst: 1 april 200718 jaren comment_644431 bij de trailer zit al 1 EE: die gebouw waar op staat: GetaWay GetaWay= Get A Way en die rus zoekt een nieuwe leven in LC/NYC Bewerkt: 1 april 200718 jaren door Barttjueh100
Geplaatst: 1 april 200718 jaren comment_644443 Er zijn al best veel bekent! 1.De boot met de tekst erop (Ben de naam kwijt) :$ 2.Het vrijheidsbeeld met een drankje 3.Getalife is Get A life 4.Ferry Terminal is Fery Terminal 5......... Bewerkt: 1 april 200718 jaren door gino99
Geplaatst: 1 april 200718 jaren comment_644445 die boot (de naam ervan)was tog ook een australische dier?
Geplaatst: 1 april 200718 jaren comment_644453 die boot (de naam ervan)was tog ook een australische dier? Ohja een vogelbekdier!
Wat voor easter eggs wil je graag in gta 6 zien (vervolg op san andreas dus)
president bush hangend in een boom verstopt ergens in een wietplantage???
het kan alemaal!! verzin hier de mafste easter eggs die Rockstar in hun volgende gta moeten stoppen ik ben benieuwd op de reacties.