Jump to content
Geplaatst:
comment_781871

Met welk album moet ik beginnen? Wat is het Sgt. Peppers van de Jumpstyle? Ik wil me wel iets meer toespitsen op de HardJump, de hardere versie van deze muziek. Hierbij denk ik aan artiesten als Total Roef en Hilbrand Nawijn. Wie weet er nog meer?

• Reacties 45
  • Bezichtigingen 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_784373

ik vind het jammer dat ik niets over deze rare levensstyle vind, thuis mag ik niet naar dit soort muziek luisteren omdat het in verband staat met slechte mensen die mensen bespringen, ik heb er wel een keer stiekem naar geluisterd maar heb die nacht uiterst slecht geslapen :7

of laat ik gwn eerlijk zeggen,ik vind het een belachelijke muziekstyle ^^ maar ieder zo zijn smaak :7

Geplaatst:
comment_784813

Zoals altijd respecteer ik een ieders mening, en geef ik de mijne.

Ik vind Jump werkelijke een belachelijke muziek van dans en muziek.

"dans" moet ik zeggen, het is simpelweg "jumpen" (=springen), en de muziek vind ik gewoon slecht.

Geplaatst:
comment_785524

Jumpstyle is totaal uit! De fase hield eigenlijk rond de zomer op. Rond de Winter was het erg populair, maar nu gelukkig niet meer :puh:

Geplaatst:
comment_785992
Nils, jongen, niet getreurt! Hier heb ik dé jumpmuziek van het moment, geniet ervan. :sigaar:

Ongelovelijk hoe erg mensen willen meeprofiteren als iets succes heeft. Dit slaat echt alles.

Geplaatst:
comment_786001
Nils, jongen, niet getreurt! Hier heb ik dé jumpmuziek van het moment, geniet ervan. :sigaar:

Ongelovelijk hoe erg mensen willen meeprofiteren als iets succes heeft. Dit slaat echt alles.

"Wat een geweldig gevoel voor humor heb jij zeg! Jij zult vast veel lol in je leven hebben..."

@MB: Het is dat ik niet van jumpen zelf houd, maar voor die muziek zou ik er bijna aan beginnen :*D

@Hieronder: Bron. Hypocrisie FTW! Het is zeker overbodig om te vertellen dat dat filmpje en zelfs dit hele topic een grap was? Overbodig om te vertellen dat jij een hele simpele grap niet begrijpt terwijl je anderen er van beschuldigt dat ze geen humor hebben?

Bewerkt: door Piet-Herr

Geplaatst:
comment_786002

"Wat een geweldig gevoel voor humor heb jij zeg! Jij zult vast veel lol in je leven hebben..."

Wat praat jij nou weer? :bonk://> Edit@hierboven: Heel leuk zo'n bron, maar wat heeft dat in godes naam hiermee te maken. Dacht je even slim te zijn ofzo? Het gaat hier over een gaar filmpje dat Moonbeam gevonden heeft waarin kindjes te zien zijn die op accordeon muziek gaan jumpen voor het geval dat je dat nog niet wist.

Het is zeker overbodig om te vertellen dat dat filmpje en zelfs dit hele topic een grap was? Overbodig om te vertellen dat jij een hele simpele grap niet begrijpt terwijl je anderen er van beschuldigt dat ze geen humor hebben?

Het filmpje is een grap van MoonBeam inderdaad, een geslaagde grap btw want ik kon er wel om lachen. Ik reageer op het filmpje op zich. Dus je zoekt ruzie om niets vriend...

Geplaatst:
comment_786115

Ik vind eerlijk gezegd dit topic een beetje uit de hand lopen. Het sarcasme druipt af van NilsHolgerssons posts, en jullie gaan er allemaal op in. Dat bekvechten doe je maar IRL ofzo, niet hier op het forum.

Mocht Nils het serieus menen, dan heeft Wazuup al een goede lijst gegeven eerder in dit topic, wat betekent dat het topic eigenlijk ook overbodig maakt en discussies niet meer nodig zijn.

:slotje:

(Mocht je een goed argument hebben, dan staat mijn PM-box altijd open voor discussie.)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.