Geplaatst: 22 september 200717 jaren comment_782050 hoi, ik heb een probleem met het opstarten van de handling mod voor gta san andreas. al wil ik het progammatje opstarten geeft ie een fout melding en daar staat in: component 'MSCOMCTL.COX' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid. ik hoop dat iemand me kan helpe
Geplaatst: 22 september 200717 jaren comment_782053 hoi,ik heb een probleem met het opstarten van de handling mod voor gta san andreas. al wil ik het progammatje opstarten geeft ie een fout melding en daar staat in: component 'MSCOMCTL.COX' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid. ik hoop dat iemand me kan helpe ten eerste welkom op het forum ten tweede welke mod is het??
Geplaatst: 22 september 200717 jaren Auteur comment_782059 hoi,ik heb een probleem met het opstarten van de handling mod voor gta san andreas. al wil ik het progammatje opstarten geeft ie een fout melding en daar staat in: component 'MSCOMCTL.COX' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid. ik hoop dat iemand me kan helpe ten eerste welkom op het forum ten tweede welke mod is het?? bedankt. het is de SA Handling Editor.exe zo heet hij ik heb bijna al me auto`s vervangen in gta dus ik dacht wil de handlings ook wel het zelfde hebben als de echte auto`s
Geplaatst: 23 september 200717 jaren comment_782850 Probeer de Handling Editor anders eens opnieuw te downloaden. Vertel trouwens ook ff waar je die Handling Editor vandaan hebt. Er bestaan namelijk meerdere tools om de handling mee te veranderen. Edit: Nee wacht, MSCOMCTL.OCX is een Active-X besturingselement waarvan de tool gebruik maakt. Download anders even dit bestand en zet het in je system32 map (C:\WINDOWS\system32\ meestal) Bewerkt: 23 september 200717 jaren door K.O.
hoi,
ik heb een probleem met het opstarten van de handling mod voor gta san andreas.
al wil ik het progammatje opstarten geeft ie een fout melding en daar staat in:
component 'MSCOMCTL.COX' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid.
ik hoop dat iemand me kan helpe