Jump to content
Geplaatst:
comment_782134

Naar aanleiding van dit topic vroeg ik me af wat jij vind. is jumpstyle uit? Of nog helemaal in. In dat topic wat ik bedoel zijn namenlijk heel wat reacties te vinden die melden dat het helemaal uit is. Zelf vind ik dat ook, maar ik wil toch weten hoe dat algemeen zit, en vandaar deze poll.

• Reacties 54
  • Bezichtigingen 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Jumpstyle 66 leden hebben gestemd

1. 1. Helemaal in?

• Helemaal in! Te gek!
      7
    • Helemaal uit! Zo "3 jaar geleden"...
      45
    • Jumpstyle? Hè? Wat?
      10

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_787715

Ik vond de muziek Jumpstyle/hardcore/hartstyle... / Trance/ Dance altijd al mooi dus ik blijf het draaien... Maar jumpstyle is nu toch echt uit en dan komt Jecklle And Hyde nog even met een nieuwe single. :schater:

Geplaatst:
comment_788707

Jumstyle hé wat? Ik wil het niet eens kennen. (tuurlijk weet ik wel wat het is). Ik zou me dood schamen als ik dat deed. Ik hoor ook minder van dat jumstyle gedoe, dus ik ben reuze blij dat het uit is...

Apple-Mac

Geplaatst:
comment_788735

Helemaal in! Te gek! [ 5 ] [9.43%]

Helemaal uit! Zo "3 jaar geleden"...[ 39 ] [73.58%]

Jumpstyle? Hè? Wat? [ 9 ] [16.98%]

Zo te zien is het zeker uit :schater:

Geplaatst:
comment_788750

Dat kon je zonder dit topic ook wel merken.

Ik zag en hoorde zelfs wannebees met jumpstyle lopen, gelukkig lopen ze weer gewoon met hiphop en rap.

Ik zie ook bijna geen nieuwe liedjes meer, op die van jeckall and hyde na. :duh:

Je ziet of hoord bijna nergens meer jumpstyle, dus zonder dit topic kwam je ook verder. :D :D

mvg,2fast{0}

Geplaatst:
comment_788755

Ik zag en hoorde zelfs wannebees met jumpstyle lopen, gelukkig lopen ze weer gewoon met hiphop en rap.

Ik zie ook bijna geen nieuwe liedjes meer, op die van jeckall and hyde na. :duh:

Je ziet of hoord bijna nergens meer jumpstyle, dus zonder dit topic kwam je ook verder. :D :D

mvg,2fast{0}

Er zijn nog genoeg Jumpstyle producers, alleen nu de ''hype'' over is is het weer zoals het altijd was (voor de hype) en de mensen die er niet zelf naar op zoek gaan en niet in de jumpscene zitten horen er dus niets meer van. :bier:

Voorbeeld: http://www.fearfm.be/jumpstyle_hardstyle_r...php?page=charts

Geplaatst:
comment_788849

mvg,2fast{0}

Er zijn nog genoeg Jumpstyle producers, alleen nu de ''hype'' over is is het weer zoals het altijd was (voor de hype) en de mensen die er niet zelf naar op zoek gaan en niet in de jumpscene zitten horen er dus niets meer van. :bier:

Wat me wel opvalt, ik ie telkens meer mensen met "hardstyle" rondlopen !

mvg,2fast{0}

Geplaatst:
comment_789144

mvg,2fast{0}

Wat me wel opvalt, ik ie telkens meer mensen met "hardstyle" rondlopen !

mvg,2fast{0}

Dat komt omdat Hardstyle een zeer goed muziek genre is met goede melodiën, én het is niet erg commercieel wat bij Jumpstyle wel anders was.

Geplaatst:
comment_789248

C-walk ziet er echt nog mongolischer dan jumpstyle... :7

Net alsof je naar een paar lichamelijk gehandicapten aan het kijken bent :7

Heb jij ooit lichamelijke gehandicapten zo zien bewegen dan ? Nee.

Jawel, heb wel lichaamelijk gehandicapten poginen zien doen om te dansen, nou, cwalk ziet er precies zo uit. :7

En mongolischer, dat komt doordat C-walk erg onbekend is in Nederlands.

Onzin, jumpstyle is wel bekend in nederland (helaas), en dat ziet er ook vreselijk mongolisch uit. ^_^

Je vindt het zeker 'Mongolisch' omdat je Kan jumpen, en niet C-walken.

Jij hebt denk ik mijn reacties op jumpen niet gelezen.

Ik ben juist blij dat ik niet KAN jumpen :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.